Ga naar inhoud

Wie ben ik?


sintra
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo. Wie ben ik, of wie zijn wij? Een familie met 2 kinderen, wonend in Portugal, Sintra. Hebben net een Yeti gekocht en zijn nog bezig met het uitproberen. Hadden hiervoor een Toyota Landcruiser......zucht, blijft toch wel een favoriet, maar ik moet zeggen: de Yeti is ook leuk. Een stuk kleiner natuurlijk, en het meest belangrijke, een stuk goedkoper met de brandstof!!!

Gisteren voor het eerst een tocht gemaakt en dat beviel goed. Bergop in de 5 gaat moeizaam en toch geeft de computer aan dat we in de 5 moeten. De 4 ging een stuk beter. Hobbelpaadjes gingen ook redelijk, alhoewel we de vering wat stug vonden, maar goed, we zijn een landcruiser gewend waarmee we meerdere malen de woestijn in zijn geweest (in Dubai), op zandweggetjes in Zweden hebben gereden en hier natuurlijk ook behoorlijk wat gecrosscountried....

Ik ben nu bezig om het navigatiesysteem te leren kennen, ook een uitdaging:)

Namens de hele familie,

Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid. Leuk dat je je hier hebt aangemeld. Er zijn hier natuurlijk meer Yeti bezitters, maar de dieseluitvoering is zeldzaam. Extra leuk dus.

Enne, de Toyota, ik begrijp de weemoedige zucht. Ik ben ook Toyota liefhebber en zou ook graag een Landcruiser gehad hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe