Ga naar inhoud

Wie weet welke kabels dit zijn?


Redyak
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij het swappen van de RNS kom ik op de Quadlock 3 gele kabels tegen die aangesloten zitten buiten de boom om en rechtstreeks naar onderen verdwijnen.

Ze zitten op de Aux IN UIT en Ground.

Ik heb geen aux aansluiting in de autozitten en vraag met af waar die naar toe lopen want ik zou wel een aux aanlsuiting willen maken voor aansluiting met 3,5 jack maar dan zitten deze draden in de weg.

ZItten deze soms aangelsloten op de Climatronic om dat beeld op de RNS te toveren ?

Diegene in het groen is mijn Error 77 alleen mono aansluiting telefoon weet ik inmiddels.

post-2004-0-78657900-1357045100_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat was de grap, ze lopen direkt naar beneden achter de climatronic.

Ik heb alle dummy knoppen er al uitgehaald en zie niks lopen onder het midden console en achter in het handschoenen kastje komt ook niks uit. Behalve een soort wit plaatje, lijkt verlichting maar doet niets.

Handschoenen kast is onbeschadigd.

Ik denk dat ik de radio er nog maar weer een keer uithaal :-) 3de keer.

Het lijken wel loze draden want de Columbus geeft niet aan dat er een aux is en de Amundsen had een AUX op de unit zelf zitten.

aangepast door EdK
typo's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is duidelijk een doe-het-zelf AUX aansluiting, had ik ook op mijn Stream radio.

Wellicht loopt de kabel achter de middenconsole naar de loze ruimte onder de asbak, om van daaruit naar achteren te gaan (middenconsole?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cyrus ik had je bericht nog niet gelezen maar jij hebt de vaatwasser gewonnen. Ik moet nog even uitzoeken hoe en wat maar ik heb de clima eruitgetrokken en zag toen dat geel zwart werd en toen de zijkant van het midden console af en daar zat een blokje van dension met als klap op de vuurpijl een vakkundig afgeknipte draad die terug was gestopt onder de bekleding (prutsers).

Het was dus een ipod cradle met aansluiting aux. Die cradle is er dus uitgehaald en de draad afgeknipt, toch zonde van die € 100

post-2004-0-88172900-1357215908_thumb.jp

aangepast door Redyak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe