Ga naar inhoud

Is er een USB / SD / Aux adapter die meer dan 6 CD's aan kan?


emklap
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

Er zijn verschillende CD wisselaar emulatoren op de markt maar ik zie steeds de limiet van max 6 CD's omdat dit de limiet is van ene cd wisselaar.

Ik wil via een SD kaart of USB memory stick mijn hele muziekcollectie (363 albums, 3847 songs) via een SWING MP3 radio besturen. Kent iemand een goede emulator?

Ik ken de volgende types

Xcarlink / Yatour http://www.yatour.net/shop/?type=detail&id=46

Navinc http://www.navinc.nl/Octavia-OctaviaCombi-1Z-2004-2009-14?s=900

DMC / Anycarlink http://www.anycarlink.com/Product.asp

ybtec http://www.akku-super.de/e-index.htm

Swing MP3 Radio

Octavia II 2007

Maarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet wordt het aantal mappen (=CD's) beperkt door de Swing en niet door de emulator. Per map kun je 256 tracks kwijt, dus je kunt max 1536 MP3's via de emulator aansturen + 256 in de swing zelf natuurlijk en dus komt het grand totaal op 1792 tracks.

Je kunt dus je collectie op 2 USB sticks zetten ;-)

Of even kijken naar:

http://yatour.en.alibaba.com/product/461501449-209769036/CD_changer_audio_emulator_usb_carlink_MP3_player_adapter.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit een radio limiet is ga ik denk ik mijn mobiele telefoon via de aux ingang gebruiken, maar dan zal ik een voedingsaansluiting gaan inbouwen maken om mijn mobiel op te laden.

Gelukkig heb ik de meeste onderdelen hiervoor al liggen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt nog even google-en op DIY interfaces. Mijn zoekkreten gaven een aantal hits over DIY interfaces, maar volgens mij is dat het betere hobby-werk. Er zat ook 1 hit bij waarbij een 10 disc emulator zou bestaan (de link in mijn vorige bericht gaat ook over 10 mappen ipv 6). Maar goed, daarmee kun je nog steeds niet je hele collectie meenemen. Die eis zou je wellicht ook kunnen laten vallen en genoegen nemen met de helft. Nadeel blijft dat je alles in 6 mappen moet stoppen en je dus albums door elkaar krijgt..

Nou ja, succes in ieder geval, ik weet niet wat een dergelijke interface kost (en of je al een carkit hebt). Als het nu qua kosten in de buurt komt van een aftermarket toestel, dan zou je de swing kunnen vervangen door een ander toestel waarmee je wel gewoon je collectie mee kunt nemen. Vaak hebben dergelijke toestellen ook een bleutooth carkit geintegreerd en is dat een stukje extra functionaliteit. Bovenal wordt de kwaliteit van het geluid beter (dat krijg je er dan ook nog bij)

Hier een voorbeeld voor 84 euro...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor je reacties, ik weet genoeg en dit draadje mag dicht.

Aux + mobiele telefoon / MP3 speler gaat het worden.

Beste Maarten, dit draadje sluiten we niet, zodat anderen ook vragen kunnen stellen of feedback kunnen geven op de startvraag.

We horen natuurlijk graag van jou wat uiteindelijk de oplossing is geworden.

Namens de mods

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Helaas trekt de SWING radio mijn accu leeg wanwege een te oude gateway en heb ik die er weer uit moeten bouwen.

Ik heb gelukkig weer een oude stream radio (helaas zonder aux en zonder MP3) op de kop weten te tikken en ingebouwd.

Ik heb nu een nieuwe vraag, heeft iemand ervaring met de bovengenoemde USB / SD / Aux adapters? gaat dat werken op deze oude Stream radio (deze stream is te herkennen aande knoppen Geo knop links onder)

post-27-0-05836400-1352734115_thumb.jpg

post-27-0-05836400-1352734115_thumb.jpg

aangepast door EdK
weblink verwwijderd en foto geplaatst
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je had volgens mij beter een aftermarket radio op de kop kunnen tikken, dan was je in 1x klaar geweest, voor een 80 a 90 euro heb je een Kenwood achtige met usb, bluetooth en betere geluidskwaliteit..

Om op je vraag terug te komen, als het toestel een wisselaar aansluiting heeft gaat het werken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe