Ga naar inhoud

Microsoft onthult eigen Surface Windows-tablet


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

We hebben thuis ook een iPad, een Samsung en een Asus Transformer Prime (met toetsenbord en Android 4). Die laatste is geweldig (behalve de GPS, extra module gekregen) en is veel vriendelijker dan de iPad. Je kunt er gewoon een USB aan koppelen (ja, ook een muis ;) ). Het scherm is ook erg mooi, maar het mirco-SD-kaartje steekt er jammergenoeg net teveel uit, maar een plakbandje doet wonderen.

Moeders is niet meer weg te slaan bij de Samsung en de kids gebruiken de Apple... De androids zijn inderdaad veel beter met de "echte" wereld te koppelen. Maar als je thuus alleen apple hebt is de iPad waarschijnlijk de beter keuze.

Die Surface voegt daar niet zoveel aan toe, ik neem dan liever een netbook met echte / meer aansluitingen. Wat Ed zegt zal ook wel aardig in de richting komen, windows is niet lean, mean and agile... Maar microsoft heeft toegezegd dat... (net als zo vaak, zonder het ook echt op korte termijn waar te maken).

Maar goed, er zal altijd wel een markt voor zijn, net als dat ding van HP dat opeens goed verkocht werd toen die in de ramsj ging (en nu door enkelen geschikt gemaakt wordt voor android).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Microsoft een poging wil doen om je volledig op het MS platform te laten werken. (op je PC/laptop, telefoon en tablet) Ik zie om mij heen best veel mensen die volledig aan het overstappen zijn op Apple producten. Voor die mensen is het ontzettend makkelijk dat alles transparant werkt. Ik vraag me alleen af of MS hier niet een beetje te laat mee komt.

Als je het apparaat ziet als een laptopvervanger / tablet valt de prijs eigenlijk wel mee. Een zakelijke laptop kost ook al gauw eenzelfde bedrag.

En zoals Edwin al aangaf het gebruik van een tablet als vervanger van het kladblok wordt steeds gebruikelijker aan de vergadertafel. Een laptop voor je snuffert is dan toch een soort barricade in het gesprek, bij een 10 inch tablet is dat een stuk minder. Zo'n MS tablet zou ik best willen, mits het toetsenbord een beetje goed werkt natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

IEn zoals Edwin al aangaf het gebruik van een tablet als vervanger van het kladblok wordt steeds gebruikelijker aan de vergadertafel. Een laptop voor je snuffert is dan toch een soort barricade in het gesprek, bij een 10 inch tablet is dat een stuk minder. Zo'n MS tablet zou ik best willen, mits het toetsenbord een beetje goed werkt natuurlijk..

Misschien toch nog wat vroeg. Zie dat het hoger management (zijn maar 10 mensen) bij ons wel al een tabled (IPad) heeft, maar voorlopig zit de rest nog met kladblok (eventueel laptop, maar dat wordt inderdaad minder gewaardeerd) aan de tafel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe