Ga naar inhoud

Navigatie aanbiedingen bij Halfords


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kan eenieder van harte de tweakers.net pricewatch aanbevelen als je een dergelijk systeem zoekt, daar vind allerhande kicken spullen met stekkers tegen de scherpste prijs.

Als je de moeite wilt nemen om naar het Oosten te reizen kun je ook even op de Duitse tegenhanger kijken.

Bij Halfords betaal je (na ee nsteekproef van 2 van de vermelde toestellen) meer.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ed, inmiddels heb ik er een, degene die ik besteld had (Garmin Nuvi 1490 LMU).

Dit model is al uit produktie, maar dat vind ik geen probleem.

Na 2 weken wachten, maar dat wist ik, maar eens gebeld met de vestiging in A'dam ZO.

Daar kreeg ik te horen dat zij er geen meer hadden, maar wel in de vestiging in Amstelveen.

Na deze opgehaald te hebben, opsturen naar A'dam ZO zou 8 dagen duren, bleek na thuiskomst dat er vingerafdrukken op het aanraakscherm zaten en er een verkeerde aansluitkabel voor de auto bijzat.

De vogende dag terug naar Amstelveen, kreeg ik te horen dat het een demo-model was. De verkoper had dit door had geven aan de verkoper in A'dam ZO, maar deze had dit weer niet aan mij doorgegeven.

Ik ging er dus vanuit een nieuwe navigator te hebben gekocht.

Na wat praten en mijn frustatie te hebben geuit, kreeg ik het aanbod van € 20,- korting.

Aangezien de prijs al scherp was van dit model en er nu korting op kreeg, plus volledige garantie en een juiste aansluitkabel, heb ik besloten om de Nuvi te nemen. Ik heb er nu € 110,- voor betaald.

Hierna thuis nog even alles uitgeprobeerd en de volgende dag lifetime-update geinstalleerd.

De Nuvi is nu up to date met versie 2013.10 erop (heel Europa)

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had er voor gegaan om er nog 10 eurie vanaf te praten

Maar mooi dat je weer een werkend iets hebt, want zodra je hem niet hebt ga je het missen is mijn ervaring met dagelijks op de weg op verschillende lokaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe