Ga naar inhoud

sd kaart


yodi
 Delen

Aanbevolen berichten

Voorop gesteld dat ik geen columbus heb, en puur redeneer wat het zou kunnen zijn !

NTFC kan menig apparaat niet mee overweg

Dus moet FAT of FAT32 zijn

Toen je de SD overzette naar dit formaat heb je toen een Quick format gedaan of de echte format ?

Hoe groot is het formaat van je SD kaart in Gb ? maw kan de columbus er mee overweg ?

Heb je al geprobeerd met een andere SD kaart ?

Wat voor files heb je op de niet te lezen SD kaart staan ? kaart materiaal of MP3 etc ?

Met antwoorden op bovenstaand erbij kan iemand hier je zeker verder helpen die ook een columbus in zijn skoda heeft zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe groot is de betreffende SD kaart?

(om de bijdehandjes vast voor te zijn: ik heb het niet over de fysieke afmetingen, die zijn: 32 × 24 × 2.1 mm)

Volgens mij lust de Columbus namelijk niet alle kaarten (geen 32 GB bijvoorbeeld), maar dat kan ook weer per type columbus verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is met wat andere SD kaarten van verschillende grote (Gb) en verschillende merken proberen ?

En dat houdt niet in dat je dan naar de winkel hoeft om een berg SD kaarten aan te schaffen, maar bijna elk huishouden heeft wel van die kaarten liggen dus even rondom je informeren en lenen

En is er nog altijd een dealer waar je de columbus hebt aangeschaft en waar je garantie hebt

Dus als je alles hebt geprobeerd en je hebt geen resultaat dan met die kennis van zaken je dealer het probleem voor leggen.

En Firmware, als je al zelf aangeeft dat je het niet aan durft dan raad ik je dit echt af om te doen !

Gaat het fout dan kun je ook niet claimen op garantie !

Dus in jouw geval gewoon van af blijven en aan je dealer overlaten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe