Ga naar inhoud

Marso stelt zich voor (Waar zijn die oudere Octavia's)


Marso
 Delen

Aanbevolen berichten

Ha skoda liefhebbers...

Ik heb sinds augustus dit jaar een 1.8 T octavia combi. Een U1 model van 2000. Het valt me op dat je die bijna niet meer ziet rijden het octavia 1 model...Ik snap niet zo goed waarom eigenlijk. Het is een heerlijke auto en je ziet de nieuwere octavia's wel te kust en te keur. Zijn er vroeger veel minder van verkocht of was die eerst serie niet zo goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ze toch nog wel regelmatig tegen hoor, maar uiteraard niet zo vaak als de nieuwe. Inmiddels zullen er ook al wel heel wat overleden of (al dan niet met toestemming van de eigenaar) geexporteerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom,

Gewoon niet zo een grote aantallen van verkocht, het was eigenlijk ook het eerste model van Skoda dat de concurrentie aankon met andere merken, maar het sleepte, toen nog veel meer dan nu, een slecht imago mee.

Hoewel het juist heel degelijke wagens waren (en zijn). Trouwens ook geliefd bij taxichauffeurs daardoor ("goedkoop" en degelijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe