Graag wil ik even reageren op bovenstaande reactie's. Als eerste ben ik blij PC-Fre@k de moeite heeft genomen om mijn verhaal aan te horen. Duidelijk is dat een mening een persoonlijke ervaring is die we zeker respecteren. Overigens vindt ik de strekking van het rommelen van de monteurs geen juiste weergave, zij doen gewoon hun werk. Auto's onderhouden en repareren, maar dit terzijde. Ik wil nog wel even duidelijk maken hoe de dealer structuur in elkaar steekt, volgens mij is dat nog niet helemaal duidelijk. Importeurs, waaronder Pon, zetten in op schaalvergroting en minder contractpartners, lees dealers. Dit betekent in de praktijk dat een dealer verantwoordelijk is voor een groot gebied. Om dit gebied te kunnen bedienen heb je verkooppunten nodig. Deze verkooppunten kunnen worden ingevuld door de dealer of door een samenwerking te zoeken met lokale autobedrijven. Bij ons is de situatie dus zo dat we een, door Pon, officieel erkent verkooppunt zijn maar ons verzorgings gebied valt onder de Waal. Wij zijn een 100% zelstandig bedrijf. Voor aftersales geldt dit niet, daar is elke vestiging volledig zelfstandig. Voor alle duidelijkheid, onze klanten merken hier niets van. Bij deze hoop ik wat extra duidelijk gegeven te hebben.