Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 03/27/24 in Berichten

  1. Groeten van uit Edinburgh!
    3 punten
  2. Verbaasd ben ik ook hoor. Het was ook omdat bij 88.000 km het kale motorblok vervangen is vanwege een onder de zuigerveren gebroken zuiger in cilinder 3. En wat dit apparaat mij doorgaans per jaar kost, daar kan ik geen nieuwe voor rijden. Ja gadgets zijn leuk. Maar met gezin, puber, een huis en een hond stel je dan toch andere prioriteiten. Het blijft iig met een grote glimlach nog steeds rijden.😬
    3 punten
  3. Afgelopen zaterdag op het werk was er een 'autodag' voor de bewoners van een huis waar ik werk georganiseerd. In beperkte omvang maar een aantal leuke auto's er bij: Lelijke Eend uit 1986, een Burton (kitkar op basis van Eend), Volvo Amazon met startproblemen, en een late kever. Jaguar S-type en Scimitar van mijn broer (S-type heeft ie al eens mee in Autoweek gestaan) en de Scimitar heb ik al eens eerder laten zien. En de ster van de dag: een Buick convertible uit 1951
    2 punten
  4. Very nice! We zijn vanavond uit eten geweest in The Dome. Eten is sowieso erg lekker en leuk hier in Edinburgh. Enorm veel keuze en pubs zij er helemaal erg veel. Maar The Dome is echt andere koek. Zal de website ff opzoeken…. https://www.thedomeedinburgh.com/privatedining
    2 punten
  5. Still going strong, 240 k op de klok. En intussen wel het nodige slijtage delen vervangen, inclusief zelf de vulling van de stoelzittingen gedaan en remschijven en blokken laatst. Kan er nog geen afscheid van nemen.
    2 punten
  6. Zo eventjes een herintroductie 🤣. Ik woon intussen in Ede en ben wagenparkbeheerder bij een groot diervoederbedrijf. Maar ik rijd nog steeds met mijn Fabia Combi van 2010. Still going strong.
    2 punten
  7. Merk en type Bouwjaar Aanschaf 1 Simca 1000 GLS 00 xxx 67 00 xxx 74 2 Mercedes 200 B 00 xxx 66 13-mrt-75 3 Volkswagen 1200 00 xxx 65 01-apr-76 4 Peugeot 404 00 xxx 66 00 xxx 76 5 Volkswagen 411 L 01-jul-69 06-mei-76 6 Fiat 850 27-aug-70 00 xxx 77 7 Volkswagen 1300 15-dec-67 29-apr-77 8 Simca 1000 Special 14-apr-72 08-jun-78 9 Opel Commodore 2.5 S 15-jun-70 10-apr-79 10 Mazda 626 2.0 Automaat 02-jan-80 25-jun-87 11 Volkswagen Derby 20-apr-79 05-feb-90 12 Opel Kadett 1.2 S 08-jan-83 16-mrt-92 13 Volvo 340 GL Automaat 11-apr-86 04-okt-96 14 Citroen BX E S6 18-mrt-88 01-jun-98 15 Toyota Carina 2.0 GLI Automaat 03-apr-91 20-sep-00 16 Toyota Corolla 1.6 5drs Automaat 01-jun-99 17-jun-06 17 Skoda Yeti 1.2 TSI Automaat 1 09-sep-10 17-sep-10 O, ik heb ze juist weggehaald.
    2 punten
  8. Meest bijzondere was dat Lando de bokaal van Max niet heeft gesloopt. 😁
    1 punt
  9. Een race waarin Max weer met kop en schouders boven de rest uit stak. Na een kapotte motor bij Bottas en paar crashes reed Mercedes aan kop, met Bernd Mayländer achter het stuur, dus was Max zijn opgebouwdevoorsprong weer kwijt, maar Max kon dat al snel weer uitbouwen naar meer dan 13 seconden. Een race vol met incidenten en een Hamilton die pas in ronde 2 begon te klagen. Perez die weer een beetje in slaap gesukkeld lijkt te zijn, en niet in staat om bij Norris te komen.
    1 punt
  10. De Red Bull-topman heeft goede hoop voor de rest van het weekend.© LAT Images Max Verstappen moest in de sprintkwalificatie tekenen voor de vierde plaats. Een terecht resultaat volgens de drievoudig wereldkampioen, omdat hij de banden onder zijn RB20 niet aan het werk kreeg. Red Bull-topman Helmut Marko vertelt dat er een fout is ontdekt. De kwalificatie voor de sprintrace voorafgaand aan de Grand Prix van China, was tot nu toe de meest zenuwslopende sessie van het Formule 1-seizoen. Waar het in Q2 wat begon te miezeren, kwam het in Q3 met bakken uit de lucht. De coureurs hadden moeite met het op de baan houden van hun auto, wat resulteerde in een verrassend eindresultaat. Zo start Lando Norris zaterdagochtend vanaf pole position, gevolgd door Lewis Hamilton en Charles Leclerc. Valtteri Bottas en Zhou Guanyu wisten het tot Q3 te schoppen, waardoor er voor het eerst twee auto's van Stake F1 in de top tien staan. Max Verstappen moest tekenen voor de vierde plaats. Bandentemperatuur De Nederlander vertelde na afloop dat hij voelde alsof hij op ijs reed, omdat hij geen temperatuur in zijn banden kreeg. De vierde startplaats was daarom een verdiend resultaat volgens de Red Bull Racing-coureur. Red Bull-topman Helmut Marko vertelt na afloop tegenover Servus TV iets meer over waarom het vandaag niet lukte voor de 26-jarige Verstappen: "Pérez wist de banden wel op temperatuur te krijgen. Zonder zijn foutje had hij vooraan kunnen staan", klinkt het. "Waarom het bij Max niet lukte, weten we niet. " Fout auto Verstappen De Oostenrijker vervolgt: "In de droge sessies stonden we vooraan. We hebben een fout gevonden bij de auto van Max. We hebben ook wat kleine veranderingen doorgevoerd, en dat had een positief effect. We zijn daarom positief dat we het in de kwalificatie [voor de Grand Prix] goed kunnen doen onder droge omstandigheden. Maar ook als het nat is, zodra we hebben ontdekt waarom we de banden niet aan de praat konden krijgen."
    1 punt
  11. Vakantiehuis. Twee weken op een landgoed in Biggar.
    1 punt
  12. Blijf daar zitten dan zie je mij daar over 12 dagen.
    1 punt
  13. De Fabia 2 die ik heb gehad zie ik nog regelmatig in deze omgeving. De auto heeft inmiddels meer dan twee ton op de teller. Heeft wel onderhoud nodig en de lak laat los maar hij doet het nog steeds.
    1 punt
  14. Leuk je weer te zien, @PIAIR1982 Fijn weekend alvast!
    1 punt
  15. Automakers hebben ook een grappige kant, en op 1 april hebben we kennis kunnen maken met nieuwe snufjes. https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/de-vijf-leukste-1-aprilgrappen-van-autofabrikanten/
    1 punt
  16. Kleinere elektrische modellen komen eraan hoor: Fiat Panda, Renault 5 en Dacia is er al met een kleine auto. Maar ik denk dat electrisch gewoon tijdelijk is totdat waterstof verbeterd is. Voorlopig blijven wij gewoon nog op fossiel rijden de komende jaren.
    1 punt
  17. Autobouwers kijken alleen naar hun eigen winstmarge.
    1 punt
  18. Klinkt zeker lekker. Jaren 70 heeft mijn voorkeur. Toch is dit meer mijn muziek.
    1 punt
  19. 1 punt
  20. Misschien leuk om een miniatuur net als bij een Rols Royes bovenop de motorkap te zetten.
    1 punt
  21. Eindelijk iets gekocht waar ik al heel lang naar op zoek was. Gezien mijn beroep als gerechtsdeurwaarder heb ik Vrouwe Justitia altijd een heel gaaf beeld gevonden. Wij zijn als executeur van de uitgesproken vonnissen immers in feit het zwaard. Ik wilde heel graag een mooie, massief bronzen variant van ongeveer 40cm. Kost al gauw honderden euro's. Maar vorige week kwam ik op Marktplaats ineens een opheffingsuitverkoop tegen waarbij precies datgene wat ik zocht werd aangeboden voor een heel aantrekkelijke prijs. Gelijk toegeslagen 😉 Hij staat nu nog even op mijn oude TV-kast, in afwachting van een mooi plekje in de nieuwe boekenkast die ook onderweg is. Genoeg gepraat, tijd voor een snelle telefoon-foto:
    1 punt
  22. 1 Mitsubishi Colt EL 1987-1990 2 Citroën AX TRD 1990-1993 3 Peugeot 106-D Crystal 1993-1997 4 Peugeot 106 XRD 1997-2002 5 Skoda Fabia 1 Comfort 2002-2009 6 Skoda Fabia 2 Sport Business 2009-2016 7 Skoda Fabia 3 Style Business 2016-2024 8 Hyundai Bayon Premium 2024-?
    1 punt
  23. In de 80-er jaren draaide Studio 54 best wel muziek die 10 jaar oud was hoor. Beste muziek is het zeker! Draai het ook nu op de pick-up. 😎
    1 punt
  24. Draaien ze daar zulke oude muziek? Volgens mij is die muziek ergens uit 1977-1978 in die buurt, maar klinkt inderdaad lekker.
    1 punt
  25. @MarcoO2 Dan begrijp ik dat je de Fabia Monte Carlo met veel rood van binnen ook niet ziet zitten net als ik. Bij de Ford van Marco 02 zijn het alleen beschaafd rode stiksels. Wel mooi wat mij betreft. Mooie Auto @MarcoO2 lekker ruim en alles erop en eraan. Ben benieuwd naar de rijervaring in vergelijking met de vorige auto's.
    1 punt
  26. Ja, ik was om dankzij de AGR-stoelen die ik in de Peugeot 308 ervaarde. Echt top!
    1 punt
  27. Hier nog 1 die blij is met de AGR stoelen hoor. Geen hernia hier gelukkig maar ik waardeer de stoel extra vanwege de kantel functie en het feit dat de stoelzitting te verlengen is. Nooit meer anders hopelijk in de toekomst!
    1 punt
  28. Ah leuk lijstje CaseyBasey! Heb ze even toegevoegd, verrassend genoeg wist ik ze allemaal nog uit mijn hoofd 😎
    1 punt
  29. Mijn lijstje is wat korter Frank, maar ik heb dan ook maar één werkgever 😉 In volgorde: 2000: PV-XH-14 Peugeot 106 XSi (privé); 2004: 94-GN-ZB Peugeot 206 XS (privé); 2008: 82-GTV-5 Skoda Octavia 1.8TSI Elegance Business Line (zakelijk); 2011: 40-TFD-1 Skoda Octavia 1.8TSI DSG Elegance Business Line (zakelijk); 2014: GL-ND-09 Alfa Spider 2.0 '93 (privé); 2015: HL-031-P Seat Leon 1.4TSI DSG Comfortline Business (zakelijk); 2019: XV-393-H Volkswagen Golf 1.0TSI DSG Comfortline Business (zakelijk); 2022: H-768-KJ Opel Omega V6 "Police Edition" (privé); morgen: Z-943-DV Ford Focus ST-Line X Powershift (zakelijk).
    1 punt
  30. Leuk kleurtje weer eens wat anders dan grijs of zwart.
    1 punt
  31. Ook vakantie daar dan? Of werk? Wij vliegen maandagavond terug naar Amsterdam.
    0 punten
  32. Leuk weer van je te lezen Pierre, dat je nog steeds dezelfde Fabia rijdt vindt ik toch wel verrassend, ook al kan ie waarschijnlijk nog wel wat jaren mee. Mijn oude Fabiauit 2003 rijdt ondertussen bij iemand anders, maar rijdt ook nog steeds, al is ie bij de RDW wel wat eigenaren kwijtgeraakt. (ik was de 4e eigenaar, en nu heeft ie de 2e eigenaar volgens RDW)
    0 punten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe