Auto's uit deze periode hebben soms wel de bedrading liggen, voor bepaalde opties, maar of dat zo is, is absoluut onvoorspelbaar. Ga er vanuit dat je gewoon nieuwe bedrading moet trekken vanaf de radio. Doorlussen is geen goed idee: je verandert de impedantie (afhankelijk of je parallel of in serie schakelt halveer of verdubbel je de impedantie) en dat zorgt er voor dat de versterker niet optimaal presteert. Bij doorlussen heb je ook niets meer te zeggen over de verhouding van het volume voor en achter, als je het normaal aansluit kun je altijd die verhouding aanpassen aan de omstandigheden (bijv. wel of geen achterpassagiers).
Achterspeakers in de achterportieren zijn iets lastiger (i.v.m. doorvoer vanuit de B-stijl naar het portier), en waarschijnlijk is er bij de hoedenplank ook voorzien in een plek waar je de speakers kunt plaatsen (ik ken de O1 niet zo goed, maar zal niet heel anders zijn dan de Fabia I uit dezelfde periode). Dan moet je bepalen welke route je wil nemen: ga je vanuit de middenconsole naar de zijkanten en stop je de draden weg onder de rand van het tapijt, of ga je onder de middenconsole eerst door naar de achterbank (dan kun je het eerste stuk links en rechts samen naar achteren trekken) en onder de zitting van de achterbank bijvoorbeeld naar links/rechts en vandaar richting hoedenplank.
Als er in de multistekker die achterin de radio zit, niet is voorzien voor achterspeakers, kun je die stekkertjes ook los kopen en zelf in de multistekker drukken. Als je die stekkertjes zoekt, kijk even in de webshop van RickDonckers (RAE of zoiets) en dan bij multistekkers.