Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 12/12/21 in Berichten

  1. En meneer Wolff gaat in hoger beroep... Ik verbaas me geheel niet als hij volgend seizoen een muilkorf op krijgt. Dit is zeker niet goed voorde sport door er een politiek spelletje van te maken. Ik heb respect voor Hamilton dat hij aan eind van race naar Max loopt en hem feliciteert met de overwinning en hem daarbij netjes aankijkt. En uiteraard was hij niet blij , maar hij is sportman genoeg om te weten dat het laatste geluk van de race nu net even bij Max lag incl het lef om het te doen
    1 punt
  2. Eerste protest van Mercedes is alvast afgewezen: Linkje. En ook protest 2 afgewezen.
    1 punt
  3. Voor dat Max uit zijn auto was, waren een paar buren al met vuurpijlen in de weer. De stewards van de FIA hebben het eerste deel van de race weer eens duidelijk gemaakt dat ze de regels niet kennen, en elke race maar wat doen (of ze doen wat Toto ze influisterd). De acties van Checo waren fantastisch om te zien, ik denk dat de kritiek op Perez voorlopig wel verstomd. Verder was een groot deel van de race duidelijk dat de auto van Max gewoon net niet snel genoeg was, tot het moment dat de VSC kwam, en Max op een vers setje harde banden ging rijden. Het inlopen op Hamilton ging gewoon net te langzaam en niet consistent genoeg, af-en-toe had Lewis een ronde dat ie sneller was dan Max, maar het leek er op dat Max hooguit op schootsafstand kon komen voor de finish. Dan de crash van Latifi en de SC, waar Red Bull veel lef had (en ik dacht te veel) door beide auto's direct op een gebruikte zachte band te zetten. Doordat niet de stewards maar raceleider Masi beslist wanneer de SC binnengehaald wordt, kon hij beslissen om 1 ronde voor het eind de SC binnen te halen, zodat het kampioenschap niet onder een gele vlag zou eindigen, maar dat het racend over de finishlijn zou gaan. Aanvankelijk het bericht dat gelapte auto's niet de SC mochten inhalen (zou een aantal rondes extra SC betekenen), maar dat zou ook betekenen dat Max door de achterblijvers zo'n 6,5 seconden achter Lewis aan de laatste ronde zou mogen beginnen. Vandaar de beslissing de auto tussen Max en Lewis langs de SC te laten, om die auto's niet het kampioenschap te laten beïnvloeden. Volgens sommigen zouden alle gelapte auto's de SC voorbij moeten, vóór de herstart van de race, maar volgens anderen staat in de regels dat de nodige gelapte cars de SC voorbij moeten. In dat geval zouden de auto's tussen Max en Lewis dus die nodige auto's zijn. Wel tekenend voor Toto Wolff: vooraf aangegeven de beslissingen en de uitslag te respecteren en dat het op de baan moet worden uitgevochten, maar als ie niet wint, denkt ie daar anders over. Verder opvallend dat veel andere coureurs liever Max zagen winnen, Lando Norris als McLaren-Mercedes rijder schrok een beetje dat ie op de grid tegen de pers zijn dat hij hoopte dat Max zou winnen. Ik vraag me wel af waarom we Hind niet het Wilhelmus hebben horen zingen, was dit vooraf niet goed met de organisatie gecommuniceerd of hoe zit dat?
    1 punt
  4. Er is vandaag iets gebeurd...... Ik moet toch die race even downloaden en de laatste 2 ronden er uit knippen. Legendarisch wat er daar gebeurde....had je het verwacht de voorliggende ronde's ??? NEE echt niet.... Maar ja de race is pas geëindigd na de wit/zwart geblokte vlag
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe