We naderen de 10.000 km....
Ik nader de 10.000 km en het wagentje rijdt subliem. Heb nu zowat alle mogelijkheden van de Columbus ontdekt en uitgeprobeert, werkt fantastisch. Wil hem niet meer ruilen voor mijn oude liefde de TomTom.
De aut. versnellingsbak kende ik van in mijn vorige wagen (VW Passat) en biedt nog altijd het max. aan rijplezier.
Op naar de volgende 10.000 km.

1 Comment
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now