De kaap van de 20.000 km is genomen
Een droom om mee te rijden en ja de kaap van de 20.000 km is vlot genomen.
Tot op heden nog géén enkel probleem heeft zich voorgedaan. Nog even geduld en de zomerbanden mogen er weer op.
Op naar de 30.000 km nu.
Mvg, robmcroy.
-
1

0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now