Ga naar inhoud

Marcellinus stelt zich voor


Marcellinus
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Marcel en 53 jaar. Ik rijd nu ongeveer 8 jaar Skoda. nadat ik daarvoor VW Passat reed. Momenteel heb ik een Octavia uit 2006 met een 2.0 TDI motor en sportpakket. Dat houdt in; 17" velgen, sportstoelen met goede steun in bochten en stugge vering voor een betere wegligging.

Zojuist teruggekomen van een heerlijke vakantie in Italië met de caravan en wederom positief over de rij-eigenschappen van onze auto.

Het verbruik lag gemiddeld 1:10, maar met navigatie, airco en cr.controle was het aangenaam autorijden.

Ik hoop veel van dit forum gebruik te maken. Groeten Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marcel,

Welkom hier op het Forum.

Uiteraard hopen we dat je je draai hier kunt vinden en ook de juiste informatie

Ook hopen we dat je een bijdrage kunt leveren aan het forum met je 8 jaar Skoda ervaring.

Want zoals al vaker hier in forum geopperd, samen maken we het forum !

Nu nog een leuke of mooie Avatar en wat foto's van je bolide

mvg,

EdK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marcel, :welcomeani:

Een diversiteit aan pluimage hier, maar dat houd het leuk! :wheelchair:

En zoals Ed schreef elke bijdrage is welkom..........

Dat herinnerd me eraan dat ik ook weer eens wat positieftechnisch moet gaan posten (als ik tijd heb) :xen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Marcel, welkom!

Ik heb net je ervaring al gelezen met Lakeman: jammer dat het zo ging. Ga je nog naar een andere dealer toe? S-point zal vast bekend zijn! Of Schipper in Nibbixwoud?

Als je tijd hebt om een foto te posten hier, graag!

En welke Skoda zou je nieuwe keuze zijn?

Tot ziens in elk geval!

edit: over 4 weken ben ik ook in Italie! Heb je nog leuke plekjes om aan te raden?? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor een nieuwe auto naar S-point geweest en daar kreeg ik 6400 euro terug voor de auto met een bonus van 1000 euro indien in een nieuwe Octavia terugkocht. In ieder geval beter ontvangen, maar teleurgesteld dat ik 28000 moet bijbetalen. Voor een privérijder is me dat iets te gortig.

Via internet van een dealer 8800,- euro (blind) op mijn auto gekregen, maar dat vind ik nog te weinig.

Wij zijn dus op vakantie in Italie geweest (Umbrië-Toscane). Wij zijn naar Siena, Rome en Arezzo geweest en elk plaatje in de omgeving van het Trasimenomeer is een bezoek waard.

Nou op naar de volgende dag.

Groetjes Marcel

aangepast door Marcellinus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips, Marcel!

Wij gaan over 4 weken naar La Spezia 2 weken en 1 weekje nog naar Imperia.

Toscane kennen we ook goed en vaak ook geweest. Volgend jaar gaan we een "stukje" verder met de O2 naar het zuiden: in de Hak is een plaatsje dat het Torre san Giovanni/provincie Puglia! Echt heel ongerept. Totdat wij zijn geweest natuurlijk met onze 2 engeltjes...

Ga je nog andere dealers bezoeken? Of nog een jaar verder rijden? Valt altijd tegen een inruilbod! Wil je niet via Marktplaats verkopen? Dan krijg je gegarandeerd een hoger bod maar hier moet je wel dus veel zlef voor doen. Indien het lukt kun je zonder inruil bij de dealer een flinke korting krijgen omdat je niets inruilt! Scheelt de dealer weer ruimte in zijn showroom!

We horen het wel en wensen je veel succes met wat je dat!

Tot ziens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie veel plezier in Italië en het is geen schande om door te rijden in de auto. Mankeert helemaal niets aan en ik kan er nog mee voor de dag komen.

Het afrijden van dealers kost mij echt teveel tijd en via internet heeft een dealer reeds 8800 geboden, maar dan moet er nog 27000 bij!!!!

Luxe problemen en ik loop wel tegen een andere auto aan die mij aanstaat en waarvan de kop af is.

Groeten.

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe