Ga naar inhoud

Kenwood DNX 521 VBT of DAB


Philleuh87
 Delen

Aanbevolen berichten

Iemand die mij kan zeggen waarin het verschil zit tussen de VBT en DAB versies?
Iemand ook ervaring met dit toestel? Hoe reageerd het gps signaal? Het aanraakscherm?
Meer info die ik moet weten door iemand die het toestel heeft gehad of gebruikt?

Ik zou graag mijn RCD 310 gaan vervangen door 1 van deze 2 versies. Is dit een goede keuze of zijn er betere modellen voor deze prijs op de markt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

VBT zegt mij niets

Bij DAB moet je er voor zorgen dat het DAB+ is want DAB ga je niets noppes mee ontvangen ( is / gaat er uit )

En tsja gevoeligheid van een aanraakscherm, vaak kun je die calibreren in een menu.

En wat de een prettig vind kan een ander weer als hinderlijk ervaren ( gevoeligheid vinger aanslag )

GPS signaal ligt voor deel aan waar en hoe je hem plaatst. En is een deel van goed de manual lezen waar en hoe te plaatsen.

En als je hem tweede hands overneemt zorg dan dat je met oude radio eruit er heen gaat en koppel hem daar te plekken aan dan krijg je heel snel een indruk van hoe hij is en werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe