Ga naar inhoud

Yeti facelift?


gompie58
 Delen

Aanbevolen berichten

Dank voor alle reactie's.

Ik hoef me dus niet druk te maken hierover begrijp ik.

Ik ben van plan om een Yeti 1.4 TSI greentech ambition te kopen alleen de kleur is nog een twistpunt ik vind pacific blue erg mooi maar deze is niet meer leverbaar helaas.

Alleen wacht ik nog op een mooie actie zoals vorig jaar de tour uitvoering.

Ik heb Pon klantenservice een email geschreven waarin ik heb gevraagd wanneer er weer een actie komt voor de Yeti.

Ik ben benieuwd.

Groetjes Peter

Gompie ik heb een Yeti 1.4 TSI greentech ambition (wit) besteld in december.Volgens planning zal hij binnenkort geleverd worden. Wat opvallend is dat deze uitvoering niet bij de uitvoeringen staat op de officiele website maar wel in de prijslijst. Verder heb ik gekozen voor een Vision pakket,Sunset en parkeersensoren achter. In blijde verwachting groet ik U.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ff gegoogled op yeti's en 2012 en met name op Duitse sites wordt er wel degelijk gesproken over een Yeti facelift in 2012.

verder kwam ik nog een linkje tegen over de verlengde Yeti (check de achterste zijruit..):

http://auto.freenet.de/pictureshow/news/neuheiten/suvzukunft-bis-2014_1927508_553858_1675758_53.html

Bakkertje de link die jij opgeeft gaat over een Yeti Maxi die 30cm langer zou zijn

Hier wordt volgens mij al een half jaar nadat de yeti hier op de markt kwam over gesproken

En zou als een ruimere Yeti naast de bestaande op de markt komen

Maar ik betwijfel of deze ooit zal komen, net als de Yeti foto's die laatst opdoken over de facelift dat bijna een tiquan van VW leek te zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe