Driepittertje
Members-
Aantal items
32 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Auto
-
Merk
SEAT
-
Type
Ibiza ST
-
Uitvoering
Style
-
Motor
1.2 TDI 75 pk
-
Transmissie
Hand-5
-
Kleur
Zilvergrijs
-
Bouwjaar
2011-06
-
Kilometerstand
36.069
-
Opties
Sunset, Climatronic, Cruise Control, Dakrailing, Parrot MKi 9100
Driepittertje's prestaties
Newbie (1/14)
3
Reputatie
-
Topsnelheid vind ik persoonlijk niet belangrijk, die is standaard al best goed. Terug schakelen op de snelweg, als je even moet remmen, daar baal ik meer van....
-
De tuning zelf is van Ventura
-
De tuning voor de 1.2 tdi wordt door sommige officiele VAG dealers aangeboden, met volledige behoud van garantie. Bij één v d dealers mag je een weekje rijden met de externe ecu voor 75 euro, das Misschien nog wel een optie voor mij
-
Toppie!
-
Ok, thx. Laatste vraag; ecu van JD of iets anders??
-
Ok, via obd of via ext ecu?
-
@Rosinfield: de jouwe is getuned, maar is geen 1.2 tdi zeker??
-
Helaas vallen mij meestal de probleemgevallen na chiptuning meer op, dan de positieve verhalen. Twijfel dus sterk....
-
Zojuist ff gecheckt, de Seat eco maakt 2350 rpm bij 120 km/u. Geldt dat ook voor Faab?
-
Welkom Driepittertje, we vinden het leuk als je je ook even voorstelt in "Wie ben ik"
-
Voorlopig geen MRB betalen, dat is pas een mooie zaak.
-
Dan weet ik niet met welke snelheid jij een rotonde pakt, maar met 1300 rpm optrekken vindt mijn motortje echt niet Fijn
-
Ik zal er geen punt van maken...
-
Als in de Fabia niet zo'n middenconsole zat, waarvan de punt exact in mijn knie zit te prikken, had ik idd de Skoda aangeschaft.
-
Haha precies ja...maar met de 1.9 tdi kon ik eenvoudig een rotonde pakken in de 3e versnelling, zonder te stotteren. Dat hoef je met de huidige 1.2 en 1.6 tdi niet te proberen. Dus ik denk dat mijn volgende auto een 2 liter tdi zal zijn: )