Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 04/17/24 in Berichten

  1. Afgelopen zaterdag op het werk was er een 'autodag' voor de bewoners van een huis waar ik werk georganiseerd. In beperkte omvang maar een aantal leuke auto's er bij: Lelijke Eend uit 1986, een Burton (kitkar op basis van Eend), Volvo Amazon met startproblemen, en een late kever. Jaguar S-type en Scimitar van mijn broer (S-type heeft ie al eens mee in Autoweek gestaan) en de Scimitar heb ik al eens eerder laten zien. En de ster van de dag: een Buick convertible uit 1951
    2 punten
  2. Meest bijzondere was dat Lando de bokaal van Max niet heeft gesloopt. 😁
    1 punt
  3. Een race waarin Max weer met kop en schouders boven de rest uit stak. Na een kapotte motor bij Bottas en paar crashes reed Mercedes aan kop, met Bernd Mayländer achter het stuur, dus was Max zijn opgebouwdevoorsprong weer kwijt, maar Max kon dat al snel weer uitbouwen naar meer dan 13 seconden. Een race vol met incidenten en een Hamilton die pas in ronde 2 begon te klagen. Perez die weer een beetje in slaap gesukkeld lijkt te zijn, en niet in staat om bij Norris te komen.
    1 punt
  4. De Red Bull-topman heeft goede hoop voor de rest van het weekend.© LAT Images Max Verstappen moest in de sprintkwalificatie tekenen voor de vierde plaats. Een terecht resultaat volgens de drievoudig wereldkampioen, omdat hij de banden onder zijn RB20 niet aan het werk kreeg. Red Bull-topman Helmut Marko vertelt dat er een fout is ontdekt. De kwalificatie voor de sprintrace voorafgaand aan de Grand Prix van China, was tot nu toe de meest zenuwslopende sessie van het Formule 1-seizoen. Waar het in Q2 wat begon te miezeren, kwam het in Q3 met bakken uit de lucht. De coureurs hadden moeite met het op de baan houden van hun auto, wat resulteerde in een verrassend eindresultaat. Zo start Lando Norris zaterdagochtend vanaf pole position, gevolgd door Lewis Hamilton en Charles Leclerc. Valtteri Bottas en Zhou Guanyu wisten het tot Q3 te schoppen, waardoor er voor het eerst twee auto's van Stake F1 in de top tien staan. Max Verstappen moest tekenen voor de vierde plaats. Bandentemperatuur De Nederlander vertelde na afloop dat hij voelde alsof hij op ijs reed, omdat hij geen temperatuur in zijn banden kreeg. De vierde startplaats was daarom een verdiend resultaat volgens de Red Bull Racing-coureur. Red Bull-topman Helmut Marko vertelt na afloop tegenover Servus TV iets meer over waarom het vandaag niet lukte voor de 26-jarige Verstappen: "Pérez wist de banden wel op temperatuur te krijgen. Zonder zijn foutje had hij vooraan kunnen staan", klinkt het. "Waarom het bij Max niet lukte, weten we niet. " Fout auto Verstappen De Oostenrijker vervolgt: "In de droge sessies stonden we vooraan. We hebben een fout gevonden bij de auto van Max. We hebben ook wat kleine veranderingen doorgevoerd, en dat had een positief effect. We zijn daarom positief dat we het in de kwalificatie [voor de Grand Prix] goed kunnen doen onder droge omstandigheden. Maar ook als het nat is, zodra we hebben ontdekt waarom we de banden niet aan de praat konden krijgen."
    1 punt
  5. Still going strong, 240 k op de klok. En intussen wel het nodige slijtage delen vervangen, inclusief zelf de vulling van de stoelzittingen gedaan en remschijven en blokken laatst. Kan er nog geen afscheid van nemen.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe