Stand van zaken: Vandaag opgebeld door contactpersoon bij D'Ieteren. Onze Skoda staat nu een kleine week bij hen. De monteurs erkennen dat er een probleem is . De melding "sleutel niet herkent" komt bij hen gemiddeld 2x per dag voor. Maar de storing duurt dan zo kort dat het nauwelijks mogelijk is om op die korte tijd de computer op de wagen aan te sluiten en een diagnose te vormen. Nu gaan ze stap voor stap allerlei onderdelen vervangen, tot het probleem opgelost is. En daarna gaan ze onze Skoda nog een tijdje daar houden om zich ervan te verzekeren dat het probleem echt opgelost is. Ondertussen rijden we met een vervangwagen, ook een Skoda Superb. Het leasecontract van deze wagen loopt 31 maart af, benieuwd welke wagen we dan krijgen. Want we hebben ook eens een VW Polo als vervangwagen gehad, maar dat is toch niet ideaal met kinderen . Het is het vermelden waard: we hebben een goede contactpersoon bij D'Ieteren, komt vriendelijk over en houd zich aan de gemaakte afspraken ( zoals ons op de hoogte houden). We hebben de indruk dat ook zij de situatie erg vervelend beginnen te vinden... Tot later!