Even checken !
Moest vrijdag even langs de garage om een afspraak te maken voor een service beurt voor de wagen (VW Passat break) van mijn dochter. Al lachend vroeg ik Jan de verkoper of mijn wagen misschien al binnen was (LOL). Nee maar ik kan wel even checken op de pc of hij nog volgens schema loopt. Inderdaad na enkele seconden konden we zien dat hij nog wel degelijk op schema is en geproduceerd zal worden eind februari 2012. Zodus alle hoop voor de levering is nog op begin maart gevestigd.

1 Comment
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now