Ga naar inhoud

Led


notjes
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Paar vraagjes ik wil de mistlampen vervangen door led ik heb deze gekocht maar ik krijg de grill niet los iemand een tip?

 

alsook welke verlichting dien ik te kopen voor nummerplaat, koffer binnenkant en handschoenkastje en voetverlichting?

 

Mvg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kentekenverlichting zul je moeten kijken of er buislampjes inzitten en zo ja welke lengte.

Dan rekening houden dat je ze daarna wel aanschaft in de canbusversie , dit ivm je anders meldingen krijgt dat je lampje defect is.

 

De andere zullen naar alle waarschijnlijkheid de W5W of de T10 ( zelfde ) lampjes zijn.

Tsja en daar zou ik er voor zorgen dat je ze met de meeste lumen besteld zodat je het meeste lichtopbrengst hebt.

En wel hierbij de maatvoering in de gaten houden zodat ze wel passen en net niet te groot zijn.

 

En de laatste drie hoeven niet persé een canbus uitvoering te wezen, dit omdat ze niet in de canbus melding zitten.

 

Voor kofferbak is er wel weer een mooie uitvoering van superskoda.com hierbij vervang je de volledige unit en geven een zee van licht in de kofferbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Beste,

Heb jij een idee waarom de led verlichting 5 x flikker bij het aansteken van de auto verlichting?

Bij het starten van de auto gaat de dag verlichting aan,als ik dan mijn verlichting aan doe (rijdlicht ) , gaan de dag-verlichting uit,maar....flikkeren deze lampen 5 x

Heb jij een idee hierover wat er fout gaat. of fout kan zijn, deed dit vroeger niet.

Oorzaak ????

Bij het plaatsen van led verlicht kenteken,doet deze led 5 x flikkeren bij starten van de auto (heb deze terug verwijderd) (flikkeren gedaan bij starten auto) 

raar toch allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel of er iets is van restspanning of iets dergelijks.

Kan me alleen maar iets voorstellen dat de min kant van de weerstanden niet meer goed contact maken en dat hierdoor de restspanning door de lamp wegvloeit.

 

Maar krijg nu de indruk van je dat je handmatig je lampen omzet ?

Heb jij geen Auto stand op je lichtschakelaar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik wel, maar ook gewoon bij het starten van de auto, na dat hij enkele seconden de motor draait, gaan ook aan de achterkant (kenteken leds) 5 x flikkeren, had ze er gisteren al eens uitgegooid en de normale er terug aangesloten en toen deed hij het niet meer. ( dat flikkeren) 

Zou het kunnen dat het regel onderdeel 7N0 959 793 G stuk zou zijn.

En dat zit ik met een op hol geslagen achterruit wisser die ik niet kan afzetten. moet de zekering (nr 6) eruit trekken anders word ik er gek van. 

Alle wat problemen he. Heb al gezocht, uitgelezen,en geeft mij een fout,Adres 42 ---00109 -Lampje knipperlicht spiegelhuis; best, zijde L 131 // 012 - electriche storing in stroomcircuit - Intermitterend.

En nu moet ik weten wat dat is, ?? knipperlicht werkt in de spiegel. heb voorlopig de foutcode gewist, indien het nu nog is zal de foutcode terug komen toch ??

Nog wat verder zoeken, en indien ik de oorzaak niet vind zal ik naar de dealer moeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe