Ga naar inhoud

Telefoonlijst


Prulletje
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nu ruim een half jaar een tevreden skoda rijder. Ik wil nu mijn oude nokia (6 jaar oud) vervangen door een smartphone. Inmiddels twee types Samsung geprobeerd maar zonder succes. Of geen acceptatie of geen overname van het adresboek.

Is er een lijst van merken telefoons welke geen problemen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben je topic verplaatst vanuit wie ben ik naar hier.
wie ben ik is een topic waar je jezelf in voorstelt.

Dit wordt trouwens erg op prijs gesteld door de leden en heeft als voordeel dat je vlugger een antwoord op je vragen zal krijgen.
Je voorstellen zien we als een fatsoensnorm.

mvg

De Mods
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Begrijp ik uit je vraag dat je smartphone niet wil syncen met je carkit?? Je krijgt wel connectie maar geen adresboek in je scherm van navi/audio systeem??

Welke Samsung heb je in gebruik?

Ik had namelijk ook problemen met mijn Samsung Galaxy S2, wel connecten, maar geen overdracht adresboek. Inmiddels opgelost door een aanpassing in de settings van de telefoon. Erg simpel.

aangepast door YetiBonk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe