Heeft er iemand problemen gehad met lekkende koelvloeistof in de hoogvoltaccu? na 28.000km
Eerst een verwittiging op de boordcomuter dat er een storing was in het Hybride systeem; De batterij kon niet meer opgeladen worden; Zoek een werkplaats op; Bleek niet dringend en afspraak voor nazicht kon pas na 7 weken; Maar een week na eerste bezoek aan de werkplaats, rood alarm ; geen koelvloeistof meer. Niet erg volgens de garage, en reservoir bijgevuld; maar na 100 km opnieuw leeg!!! verdict van de werkplaats: koelvloeistof gelekt in hoogvoltaccu en meerdere elementen beschadigd!!! Gelukkig onder garantie, alsook de reserve auto. Herstelling kan een paar weken duren.