Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.
Dat is niet helemaal waar. Het geheugen van de BC wordt tijdens de software-update gewist. Hierdoor moet de BC de (individuele) motorkarakteristiek weer inleren. Dat gebeurt overigens ook tijdens de tuning bij JD.
Ik ben ook bijna 1 jaar bezig geweest om de monteurs te overtuigen dat er een ratel was. Opname gemaakt, maar werd toch niet geloofd. De Yeti heeft zelfs een nachtje gelogeerd bij de dealer om een koude start te kunnen hebben, maar toen deed ie het *#&^$#&!@ niet! Advies... "is normaal, gewoon doorrijden". Na afloop van de werkzaamheden van de 1e beurt hoorde de monteur het (eindelijk) ook en toen is er meteen een afspraak gemaakt om de ketting te vervangen. Nu is het probleem over
Bedankt voor de ontvangst! @Rosinfield Ik heb inderdaad een extra onderdeel onder de motorkap gekregen, de tussenschijf voor de waste-gate. Vanavond ook de 28 pagina's van het 1.2 tuning topic doorgeploegd en jouw bevindingen geven een hoop herkenning. @Skoody Boo en deze zit er ook in Ook in NL best wel gemakkelijk op de langere stukken zo'n automatische baksteen, en een zegen voor iemand met rugproblemen. Kan je toch tijdelijk nét even anders gaan zitten.
Hallo, Ik ben Arnold, 54 jaarringen ver. Mijn eerste Skoda was een Octavia II combi automaat. Nu rijd ik, naar volle tevredenheid, een Yeti 1.2 TSI DSG. Sinds een goede maand aangevuld met een anabolenkuurtje bij JD. Voorlopig zal ik me eerst gaan inlezen op het forum.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.