Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 03/22/23 in Berichten

  1. Thanks, en yep. Thx. Het is de 1.5 TSI Monte Carlo in "Velvet Red" en "Black Magic"-dak en de 17 inch velgen. En vrijwel alle opties buiten het panoramisch dak, park-en side assist. En in de plaats daarvan krijgt de verdeler een Fiat Panda II (69pk) uit 2013. Aanzienlijke upgrade in mijn geval dus. Nog mensen hier die met een IV rondrijden? Ben namelijk benieuwd naar de afmetingen (en vooral de diepte) van de "reservewielruimte". Gezien ik meer voordelen zag ik in de bandenrepairkit, heb ik geen reservewiel genomen. Waardoor ik extra opslagruimte heb voor startkabels, wat basisgereedschap en dergelijke. En ik ben dus eigenlijk benieuwd exact hoeveel ik er in kan stouwen.
    2 punten
  2. "Zie titel" en ik ben hier nadat na wat omzwervingen bij andere merken terug een Fabia-rijder ben. In theorie dan toch, want ik moet nog enkele maanden wachten. Vroeger met plezier een 3-4 jaar met een Fabia II (70pk) en nu is het uitkijken tot oktober tot ik met de Monte Carlo mag rondkarren.
    1 punt
  3. Wel Fabia mbt Zeeschepen kun je beter zeggen dat het op alle schepen betreft incl de pleziervaart. En wat word hier tegen gedaan ? Wel binnenkort kom je met een brandstof aangedreven boot A'dam niet meer in ! Alles zal elektrisch moeten worden incl de rondvaartboten ! En denk nu niet dat dit niet het geval is ! Want wij hebben onlangs in de binnenstad van A'dam een pilot gestart met een 15 palen waar boten kunnen laden. Het laadpunt ( Wcd 230V ) is met een app aan en uit te zetten, en aan die app zitten je bankgegevens ! Nadat je de boot hebt ingeplugd en de app hebt geactiveerd zal de boot geladen worden en nadat je de aansluiting hebt uitgezet dan zal de elektronica / software het aantal verbruikte KWh met je verrekenen. Binnenvaart mag steeds minder op eigen aggregaat draaien in havens en langs steigers, dit vanwege geluidsoverlast en uitstoot ! Ook hier leveren wij kasten met 400V aansluitingen waarop ze verplicht moeten draaien als men stroom wil. Toch op aggregaat draaien is word gezien als een milieudelict en derhalve zo beboet ! En kan je vertellen dat deze pittig aan de prijs zijn ! Tevens is op zelfde basis een watertappunt erbij geplaatst waar men kan bufferen ! De cruiseschepen die over ijsselmeer en de rivieren varen krijgen ook steeds meer faciliteiten Dit gaat alleen kwa vermogen ff verder...., alles is 400V en begint met een 32A wcd dan een 63A aansluiting en dan een powerlock met een vermogen van 400A ! Tevens dan een waterbufferpunt waar men per kuub buffert en dan word er op zo'n cruiseschip veel gescheten en ook dit kunnen ze lozen via een aansluitpunt. Algemeen is dit gratis alleen monitoren we wel hoeveel vuilwater er geloosd word ! Die hoeveelheid krijgt men via de app op de rekening te zien met een bedrag van 0 eurie. Deze nota's moeten ze aan de overheid kunnen overleggen als daar om gevraagd word. En ja er is nog veel te verbeteren in de nautische tak, maar ook hier is er zeker al het één en ander gaande, waar wij als bedrijf zeker van profiteren. En @Cordobawat betreft de motorfietsen ! Lees deze link even ! Ook de motorfiets moet zeker aan normen voldoen ! Oké lopen iets achter tov de auto ! Euro5 geld momenteel voor de motorfiets En vanuit me verleden weet ik wel dat ik met mijn zwaarste motorfietsen ( in CC /PK ) stukken zuiniger reed dan al me auto's die ik nu heb gehad
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe