Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.
bedankt allemaal voor de steun. de vervangende auto is geenszins gegarandeerd. ze doen het door als een persoonlijke gunst, ook al is het dat helemaal niet. naar mijn mening hebben opeenvolgende problemen bij een nieuwe auto een andere aandacht nodig dan bij standaardprotocollen.
@Captain Hook,
we zullen zien, maar deze twee mislukkingen zijn erg vervelend.
voor een auto van zo'n paar weken lijkt de vervangende auto mij het minimum. maar ik ben tenslotte een eindklant, welke waarde heb ik?
hoe dan ook, wat moet ik verwachten voor de toekomst? welke andere fouten wil je mij geven?
Hi Wasmachineman,
De diagnose wordt na maandag gegeven, ik denk niet dat er redenen zijn waarom het niet om een defect gaat dat onder de garantie valt.
Nee, ik heb de instellingen niet gewijzigd.
Ik ben zeker niet blij met twee reparaties in minder dan een maand.
Hallo,
Ik heb mijn nieuwe Octavia IV 4 weken geleden opgehaald. Ik was erg opgewonden, maar in deze korte periode verzamel ik twee leuke opgaven:
1. na twee dagen water in de koplampen. Vervangen onder garantie.
2. na 3 weken is het centrale touchscreen helemaal groen, vandaag heb ik de klacht geopend. Ik kwam erachter dat Skoda geen garantie biedt op een vervangende auto.
Ik ben echt teleurgesteld omdat mijn verwachtingen volledig zijn verdwenen.
Op dit moment weet ik niet wat de volgende stappen of problemen kunnen zijn.
Wat stel jij voor?
Beste allemaal,
bedankt om mij in deze gemeenschap te accepteren.
Ik ben de nieuwe Skoda-eigenaar, ik ben best tevreden met mijn nieuwe Octavia IV GETC.
Hoe dan ook, ik zal mijn Skoda-ervaring in de juiste onderwerpen met je delen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.