Ga naar inhoud

Griepprik?


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja Menno je wil er niet aan maar je bent gewoon oud aan het worden

Je gaat naar een super en komt of met het verkeerde terug bieten ipv kool

Of je vergeet de helft en moet weer terug.......

Je dochtertje en zoontje zijn eigenlijk al dochter en zoon , maar zo zie jij het nog steeds niet

Maar de maatschappij gelukkig wel en zegt daarom netjes U tegen U en heeft je op de risico gevallen lijst gezet waardoor je die prik gewoon moet halen !

En dat allemaal in één jaar sinds je Yeti bent gaan rijden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig bij P & W vanavond een huisarts, versus RIVM kopstuk A. Osterhous (RIVM), in debat over de griepprik.

(Ik zeg trouwens expres geen antigriepprik, totdat dit onafhankelijk is bewezen.)

( dit dubbel blank bewijzen is erg lastig, omdat zowat iedereen de prik krijgt)

De huisarts bracht Osterhous zichtbaar in de verdediging:

"en zo gauw je bij mij kunt aantonen dat ik echt dingen doe die niet kunnen dan moeten ze me eruit gooien"

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jullie allemaal +1 gegeven! :blink:

Mocht er hier nog een miskend genie rondlopen, dan wil deze ook wel belangeloos begunstigen :boxed:

Hobbel om je premie er een beetje uit te halen , moet je eens wat meer ziek worden !

Dus als die drol dwars zit, je ff 2 dagen ziek melden naar huisarts gaan en laxeer halen en dan met de weekendkrant bivakkeren op toilet.

Haal je weer wat van je centen terug

Ja, Ed, alle ingrediënten zijn aanwezig, maar ik heb een soort ouderwetse drempelvrees om veel naar de huisarts te gaan, die van mij is net met pensioen gegaan, kreeg zelfs nog een uitnodiging voor zijn afscheidsfeestje.

Zijn opvolgster heeft al in haar handen gespuugd en wacht tot ik mij aan haar overlever.

(Met goedkeuring van de verzekering, want die gaan daar over, helaas)

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

@hobbeldebobbel (Welke? O ja, Die van 1:51):

Ik vond de zaken die Wende Snijders aanroerde met betrekking tot kwetsbaarheid, lef, en creativiteit echt VELE MALEN boeiender dan die stomme ouwe lullo's over belangenverstrengeling. Ongelofelijk, twee van die slimme ervaren kerels, en dan al die energie om zo mierenneukerig mogelijk azijn te pissen, brrrrr. Alles wat deze minkukels uit hun lijden kan verlossen is meegenomen, of het nou een vaccin is of een griep.

Nee, dan het verhaal van Wende. Ik denk dat je daar veel gezonder bij blijft en veel ouder mee wordt. Zo'n vrouw waarbij het verhaal en de spirit ook gewoon alle aandacht opeist, terwijl ze toch best mooi is.

Verder: Roemers standpunten waren beter dan dat hij dat over het voetlicht wist te krijgen. Wordt geRoemd als debater, maar zat hier te prutsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ja daar ben ik het ook wel mee eens.

Maar dat de financiële wereld te grote risico's neemt en daar geld aan verdient als het het goed gaat, maar de risico's afwentelt op overheden als het fout gaat is wel wat van aan. En dan ook nog een grote bek hebben dat overheden te langzaam besluiten nemen, dat is toch echt wel grof.

Volgens mij is het nou net het klusje van de bank om risico's in te schatten waar bijvoorbeeld een Griekse overheid z'n economie overschat. Dat de oplossing uitblijft kan je politiek falen noemen, maar dat het probleem er is van in puin liggende markten komt door incompetente financials.

De beste definitie van "snel handelen" is volgens mij dat banken van tevoren goed risico's in schatten. De vertraging is alle jaren dat Grieken op de pof leven en banken daar aan verdienen. Alles wat er na komt is te laat, de vertraging door een referendum is daarbij vergeleken een peanut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteindelijk leven we natuurlijk nog altijd in een puur kapitalistische maatschappij, waarin het in the end toch altijd draait om winst-maximalisatie, ten koste van in principe alles. Dat betekent dat er een zware wissel moet worden getrokken op de checks and balances en daar is evident het nodige misgegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ja ik ook wel mee eens. Alleen vraag ik me af of de financials wel zo incompetent zijn. Ze verdienen immers prima en, zoals je zegt, als het fout gaat draaien anderen voor de verliezen op. Die gasten zijn geen ondernemers, risico nemen ze niet en ze doen niks anders als met andermans geld spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mijn echtgenote 60+ en risicogroep (MS patiënte) en ikzelf 60+ (mantelzorger) halen reeds 12 jaar de griepprik. Vroeger regelmatig de griep eens gekregen maar sinds we de prik halen geen enkele keer nog. Hebben ook veel minder een verkoudheid. Toeval of niet? Moet wel zeggen dat door de omstandigheden thuis we met veel minder mensen in contact komen dan voorheen. Ik deed de baan als commercieel afgevaardigde en had veel wisselende contacten per dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is vaak de moeilijkheid met dit soort dingen, in tegenstelling tot een experiment met gecontroleerde condities, weet je dus nooit of het aan die prik of aan de kleinere hoeveelheid sociale interacties ligt. Maar better safe dan sorry, zou ik zeggen. Kon hem dit jaar als 60 jarige ook voor het eerst krijgen en heb de kleine moeite maar wel genomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vertrouw nou eens gewoon op je eigen lichaam met de daarin ingebouwde afweermechanismen.

Als 63 jarige, de griepinjectie tot op heden geweigerd, geen idee trouwens wat er eigenlijk in die injectie zit, een gehoorzaamheidsserum ?

Ik vertik het om iets dergelijks te ondergaan en heb al in geen 10 jaar geen serieuze griep gehad.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

En er zijn er ook die sterven aan longkanker, voordat ze überhaupt opa werden... :doh2:

Er is geen algeheel antwoord op te geven.

Hoe is iemands algehele gesteldheid? Hoe gedraag je je? Hoe eet je? Hoe is (door de jaren heen) je lichamelijke gesteldheid? Kom je vaak of niet vaak in aanraking met onstekingshaarden? Wat is je erfelijke achtergrond? Hoe is je geestelijke gezondheid?

Kortom, een ongelofelijk complex geheel van factoren die allemaal van invloed zijn op het al dan niet krijgen van bepaalde ziekten c.q. afwijkingen.

Was het maar zo simpel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe