Ga naar inhoud

ventilatie -climatronic


hoedemjop
 Delen

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe je kan ventileren (fan) zonder de climatronic ingeschakeld te hebben?

Gaat om Superb Combi Exclusive.

Wil soms alleen de blower aan hebben zonder airco.

Wel als ik het letterlijk neem dan zou ik zeggen doe de ramen open !

Maar zet je climatronic van de auto af door op auto te drukken tot lampje uitgaat en dan met je plus min knop van ventilator te spelen gaat hij harder of zachter draaien.

Maar dit alles staat ook in je manual die is meegeleverd bij je SB

PS: Zou je jezelf ook nog even in Wie Ben Ik willen voorstellen ??

Zien wij hier als een fatsoens norm ! bij voorbaat onze dank ( de Mods )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me sterk... dat er geen handleiding bij de auto zit...?

Er zit altijd zo'n Skoda mapje bij met meestal drie boekjes, een onderhoudsboekje, een apart boekje over de gemonteerde radio/navi en een algemene (dikke) handleiding.

En anders kun je die altijd online bekijken: http://www.skoda-auto.cz/com/service/documentation/Pages/documentation.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat letterlijk in de gebruiksaanwijzing van de Superb: (blz. 114)

Koeling in- en uitschakelen

Koeling in- en uitschakelen

– Toets [AC] indrukken. In de toets brandt het controlelampje.

– Door opnieuw de toets [AC] in te drukken, wordt de koeling uitgeschakeld. Het

controlelampje in de toets gaat uit. Alleen de ventilatiefunctie blijft actief, waardoor

geen lagere temperatuur dan de buitentemperatuur kan worden bereikt

Hoe moeilijk kan het zijn om dat te vinden? :doh2:

@diegene die aan de Costa Blanca woont: kon je dit niet vinden???

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo lees, wordt ik wel een beetje jaloers: Deze Skoda Superb gaat de eigenaar met nog heel veel funties verrassen waarvan de bestuurder het bestaan niet eens van weet..!

Ben wel heel benieuwd naar de kleur! Misschien is het mogelijk een fotootje te posten?!? Volgens mij heeft nog nooit iemand die kleur op een Skoda gezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt..heb Engelse handleiding..daar staat het op p.110

Ga het morgen uitproberen.

Het is de blauwgrijze kleur uit de brochure...heet hier in Spaans agua azul....kan het niet helpen

Wil me wel voorstellen.....waar en hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Weet iemand hoe je kan ventileren (fan) zonder de climatronic ingeschakeld te hebben?

Gaat om Superb Combi Exclusive.

Wil soms alleen de blower aan hebben zonder airco.

Is opgelost..gewoon airco op automatic(groen lampje aan) en AC uitzetten(groen AC-lampje uit...heel simpel eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook de ruiterwisser instellen dan :s

of heet dat interval :dunno:

Mijn eerste renaultje clio had geen interval, dus dan heb je echt zelf alles in de hand. Mag je zelf om de zoveel tijd de handel aantikken, en wissen de ruitenwissers exact op het moment dat jij het nodig vindt. Werkt prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe