Ga naar inhoud

Yeti


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Je hem houden hoor, 'tis maar een spelletje van 22 sukkels die achter een stukje leer aanlopen :lol: . Trouwens, iedere gek zijn gebrek, toont wel dat je lef hebt ;) . Kan er wel om lachen omdat het mij allemaal niet uitmaakt. De beste moge winnen, fairplay, techniek etc.

Vorige week trouwens nog een leuk/ uitvoerig gesprek gehad met een jong stel bij de brouwerij/ molen aan het IJ (leuke plek trouwens met best wel lekker bier!). Hij was een fanatieke Ajax man voor wie iedereen achter Naarden een sukkel/ boertje uit het oosten is.. Hij werd wat stiller toen hij zich realiseerde dat zijn (leuke) vriendin uit Coevorden kwam. Dit na een opmerking van mij dat de wijzen uit het oosten kwamen/komen waarop zij heftig begin te knikken en lachen. Met de nodige knipogen hem alvast sterkte toegewenst met de match en het resultaat (toen nog de beker). Ben dus in die zin blij dat "onze" klup van de boerties (niet de de Boertjes) gewonnen heeft. Hoewel ik geen voetbalman ben.

Onze Ajaxman had trouwens al aardig snel door dat ik scheidsrechter ben (toch een slimme jongen misschien..) toen ik over het karate-wk begon nadat hij aan het klagen was over die faute scheids en die vuil Spanjaarden. Toen ik hem vertelde dat de Spanjaarden terecht kampioen geworden waren (beter spel) en ik de "karatekid", de Schwalbenkönig Robben en die-hard van Bommel in ieder geval wel een rode kaart gegeven zou hebben was die even rustig.. Om hem wat op te vrolijken heb ik hem maar meteen verteld dat ik hockey scheidsrechter ben, daarna gaf die toe dat ik misschien toch wel een beetje gelijk had met "onze" jongens. De groene kaart van de Hockey (even uitgelegd) vond die dan misschien welhandig voor de voetbal. Best wel aardige lui in Amsterdam :wave: !

Dus wat mij betreft zet je je avatar gewoon weer op dat schoonmaakmiddel :wacko: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeti!

Hij staat nog steeds op zelfde plek, 7 dagen oud is hij nu... En ik ben niet de enige die het erover heeft. Ook anderen die een cursus volgens hebben het nu over het witte monster. De een vind Skoda maar niks uit history, de andere vind hem er toch wel goed uit zien. Als ze het nou eens over de verwaarlozing van de gloednieuwe auto hebben!

Ik denk dat Witte Yeti er wel raad mee weet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een witte Yeti vanuit Culemborg richting Utrecht, 00-NRN-8. Had een best tempo trouwens. En terwijl ik die Yeti met 'Dynamische Snelheid' van 135 km/u inhaalde moest een anders Fabia Combi Greenline (..LFP.) Satin Grey er nog even een schepje bovenop doen... Uitslover :P

Heeft alleen niet veel opgeleverd, in Nieuwegein stond hij slechts 3 auto's voor me :)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Die Witte Yeti uit Nieuwegein heeft vorige week zowaar bewogen. Die kerel heeft hem vast stelselmatig op dezelfde plek gezet en ook op exact dezelfde manier geparkeerd!

Alleen parkeerde er dan vorige week een vroege vogel op zijn plekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ja vandaag was ik vanuit werk ff naar de karwei en zag een mocca brown 4x4 staan. Mooi ernaast gezet die van mij en staan genieten.

Maar koekebakker die ik ben maak ik weer geen foto.

Maar na binnen geweest te zijn en weer teruglopend zegt een liieftallif surinaams vrouwtje tegen me, mooi he die tweelingen naast elkaar zo ?

Nog stukje achter elkaar gereden en op bepaald moment reed ik richting de Febo en ziij naar zuid oost beemster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Wel kees dan let je niet goed op volgens mij !

Voor mezelf sprekend kom ik dagelijks nu Yeti's en RR's tegen op de weg en het aantal per type zal zo gelijk zijn !

Octi's Fab's en SB let ik haast niet meer op , want die zie je bijna op elke hoek van de weg staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe