Ga naar inhoud

Columbus / RNS510 Opstartlogo


netdata
 Delen

Aanbevolen berichten

Netdata bedankt dat je dit met ons wil delen

Zoals je weet heb ik er zelf niets aan omdat ik geen columbus heb vanwege de diefstal gevoeligheid maar waardeer het wel

dat iemand er veel energie in steekt en het dan ook nog deelt met een ieder !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik zelf heb begrepen dan kun je elke willekeurige foto nemen maar die moet dan wel als PNG file in resolutie formaat 800x480 weggeschreven worden op je eigen pc

Dan ga je naar de weblink toe die staat aangegeven en daar upload je jouw PNG file en formaat waarna je de ISO file krijgt aangeboden om te downloaden en die je dan op cd moet branden en moet plaatsen in je Columbus

Netdata zal ongetwijfeld reageren of ik wel of niet gelijk heb in deze.

Dus je kunt de kleurplaten van vroeger alvast inscannen en tot PNG file omzetten :D

aangepast door EdK
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Netdata zoals al aangegeven aan je heb ik er met mijn Kenwood DNX 9260 BT niets aan.

Omdat dit een geheel ander systeem is en op geheel andere wijze werkt

In mijn Garmin Nuvi was het ook mogelijk om eigen startlogo te plaatsen en wel dmv een ander plaatje ergens in een map te plaatsen

Op zich moet het niet een erg groot probleem zijn om dit bij een columbus uit te voeren met jouw programmatje

Het is echt een plug and play verhaaltje geworden hierdoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netdata, complimenten!!

Ik ben dus ook een van de gelukkigen met een Columbus inclusief Navilock!

Nou heb ik een vervolg vraag: kun je ook van "het driehoekje in het circeltje wat de auto moet voorstellen" ook iets echt moois maken zodat het lijkt alsof je een mini-skoda op het scherm ziet rijden???

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

stuur even een persoonlijke mail naar netdata, hij is degene die het programma heeft geschreven en op zijn webserver onderhoud

Dus door die PM maak je dan de kortste slag, want alle andere leden zouden allen alleen maar gissen wat het probleem is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij de tomtom zelfs iets geplaatst als 'Diefstal controle gestart... GPS... Check!' 'Bel de politie op: 0900-8844' en het kenteken/achternaam verwerkt in het logo van tomtom...

Werkte zo goed dat mijn vader pasgeleden in nood opbelde met de melding dat de tomtom zegt dat hij gestolen is! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Krijg een foutmelding SWL error.

PC-fre@k: ik ook, namelijk dat je niet doet wat gevraagd wordt. Je even voorstellen is bijv. één van die dingen....

Verder is het wel handig om wat meer informatie te geven dan alleen 'hij doet het niet'.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Netdata Super eerst op CD errors daarna op DVD+RW met succes eigengemaakt logo met mijn naam en telefoonnummer erin gezet erg leuk

er zit ook een grijze TV knop op is deze ook te activeren?

gr Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat het wel zo netjes is je eerst eens even voor te stellen alvorens direct een vraag te stellen. De kans dat je dan een antwoord krijgt is dan ook meteen wat groter natuurlijk. We hebben daar een speciaal topic voor, getiteld "wie ben ik"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik ben dit niet gewend op forums ik was al heel druk bezig om de informatie die ik had opgedaan te delen

ik zal kijken of ik er wat van kan bakken

gr Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Geweldige tool, Netdata! Het heeft even geduurd voordat het me lukte, maar nu dan toch. Super!

Een paar DVD's en CD's verder kwam ik eindelijk op een forum terecht waar men zei dat het contact uit moet zijn. Ik heb nu de sleutel verwijderd uit het contactslot, en daarna pas de DVD erin gestoken en de toetsencombinatie ingedrukt. Victorie dus!

Misschien een aardige tip om dit nog even op je website erbij te vermelden. Verder echt een top tool, en idem website!

Gr.Louiz

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe