Ga naar inhoud

IAA Frankfurt


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

23e staat bij mij op de planning!!!

Het wordt een lange dag...

Wat willen we allemaal zien?

  • Skoda MissionL;
  • Seat IBL Concept (spaanse MissionL?!?);
  • Mercedes B-klasse;
  • Hyundai i30;
  • ...
  • VW Up!;
  • VW Beetle;
  • Porsche 911;
  • Citroën DS5;
  • Maserati Kubang;
  • Audi Q3;
  • Focus wagon S'T;
  • Mazda CX5;
  • Toyota Avensis;
  • +++
  • ++
  • +

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel de VW UP is er en zou niet vrij binnenkort ook die SKoda en Seat variant op de markt komen ?

Zou me niets verbazen als ze er ook staan

Van alle 3 zijn er al spio foto's gesignaleerd !

En doe me een lol, neem je bandenspannings meter ff mee en meet ff alle banden van de skoda's op bandendruk !

en als ze onder de % bar zitten dan even flink opppompen of melden aan de blonde dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehhhh, een groothoek heb je toch nodig voor de iets meer gezette dames ?

Kan gewoon met de standaard lens hoor ! Mag je wat dichter bij ze komen en kun je ook een geurverslag erbij leveren.

Channel 5, of gewoon odorex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog één nachtje slapen... :D

Dit wordt voor mij de 6e keer, ben er drie keer op de persdagen geweest als fotograaf, en dit wordt nu de derde keer als gewone bezoeker (al heb ik nu betere fotografieapparatuur bij me dan toen, haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kom met wereldnieuws terug over de MissionL

En dan bedoel ik dat je definitief te weten moet komen of het de opvolger van de Octi2 wordt

Of dat het zoals ik nog steeds vermoed het tussen model is wat komt tussen de Fabia en de Octi

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kom met wereldnieuws terug over de MissionL

En dan bedoel ik dat je definitief te weten moet komen of het de opvolger van de Octi2 wordt

Of dat het zoals ik nog steeds vermoed het tussen model is wat komt tussen de Fabia en de Octi

Dat kan ik je nu al vertellen (is al gezegd in de persconferentie): de MissionL komt tussen de Fabia en de Octi, de Octavia III wordt groter dan de huidige zodat de Octavia en de MissionL elkaar niet bijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij al oud nieuws hoor Marco maar er zijn er nog een heleboel die het niet willen of kunnen geloven !

Maar als de octi weer groter gaat worden dan zou hij wel de SB gaan bijten ! Of wordt die ook weer groter ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ben eergister op weg naar Frankfurt eerst een dagje naar de Ring geweest. Weer allerlei moois aan 't testrijden gezien, al dan niet in zware camouflage-trim. Oa een Lamborghini Aventador (klinkt een beetje flauw) en een Gallardo Superleggera (klinkt stukken beter). Maar ook de nieuwe Mercedes A- en B-klasse, de Audi RS4, de Jaguar XC16, en allerhande ander snel en duur spul. Maar ook onvermoeibare rij Hyundai's, namelijk de i30 en de Genesis. Deden het best goed!

Er reden ook twee Skoda's. Geen RS-en ofzo, maar twee Yeti's..... :D Zal er nog wel foto's van plaatsen!

Daarna door naar Frankfurt, op naar de MissionL! Foto's volgen ook hier later nog. Omdat de auto op een draaiend platform stond, blijft het lastig om de grootte te schatten. Hij oogt iets kleiner als een O2, en dan met name aan de kant van de kofferbak. De voorkant lijkt redelijk even groot als de de O2, in ieder geval groter dan de Fabia.

't Is echt een hele mooie, simpel maar strak gestileerde auto. Ik zeg: laat maar komen, en snel ook! ;-) overigens, er was discussie over de vraag of het nou een hatchback of een sedan was. Ik heb even goed gekeken: 't is (gelukkig) een hatchback. Je kon het zien aan de naden en aan de draadjes waar de hoedenplank aan hangt.

Ik onderschrijf overigens de mening van een autoweekjournalist: Skoda is écht goed bezig. De stand ziet er wat mij betreft veel mooier en frisser uit dan de VW-stand, ondanks dat de Skodastand juist veel eenvoudiger is. Goed bezig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe