Ga naar inhoud

Comfortinstellingen Octavia I


Octa Collection
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al doet vermoeden zoek ik iemand die de comfortinstellingen van mijn Octavia 1 kan wijzigen.

Het sluiten en openen van de deuren bijvoorbeeld, nu openen alle deuren met de afstandbediening met 1 druk op de knop.

Volgens mij is het in te stellen dat met 1 druk op de knop alleen de bestuurdersdeur ontgrendelt wordt, met 2 drukken alle deuren.

Bij ca 15 km/h vergrendelen alle deuren, ik moet dan als ik uitstap de klink 2 x gebruiken om de deur te openen, volgens mij kan ook ingesteld worden dat alle deuren openen als je de sleutel uit het contact haalt.

Ik kan dit natuurlijk ook bij de dealer laten doen maar ik vind het interessant om eens te kijken wat er allemaal mogelijk is en hoe dit werkt.

Als iemand mij hiermee wil helpen, graag.

Ik woon in het midden van het land dus graag binnen een uur reisafstand.

Wie o Wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dit bij de Octi 1 niet gewoon in het maxidot (setup) venster ingesteld worden ?

want de punten die jij hier aankaart zijn bij mij wel op deze wijze in te stellen.

En heb welliswaar nu een VAG COM kabel in bestelling staan en wachtende op TNT, maar hierna moet ik me eerst zelf gaan verdiepen wat ik bij mijn eigen wagen allemaal aan mogelijkheden heb !

Als ik dat doorgrond heb ( zal wel tijdje duren) zal ik pas bij derde de wagen aanpassen, want wil niet zomaar iets op goed geluk bij iemand doen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het in te stellen dat met 1 druk op de knop alleen de bestuurdersdeur ontgrendelt wordt, met 2 drukken alle deuren.

Bij ca 15 km/h vergrendelen alle deuren, ik moet dan als ik uitstap de klink 2 x gebruiken om de deur te openen, volgens mij kan ook ingesteld worden dat alle deuren openen als je de sleutel uit het contact haalt.

Precies wat ik ook alvast door mijn dealer laat instellen...

Kan dit bij de Octi 1 niet gewoon in het maxidot (setup) venster ingesteld worden ?

want de punten die jij hier aankaart zijn bij mij wel op deze wijze in te stellen.

Zou zomaar kunnen, heb mijn dealer niet gevraagd hoe ze het gaan instellen. Ken die opties van onze V50 en vind ze wel fijn, garage kon dat in een paar tellen instellen werd me verteld. Zou het wel makkelijker maken voor Octa :)

En zo niet, zoals ik Octa al had laten weten, dan ben ook ik best bereid hem te helpen. En inderdaad pas als ik het bij mijn eigen auto onder de knie heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Tijd vliegt inderdaad! Is er niet eerder van gekomen met een M&G of zo :)

Deze instellingen zijn ieder geval zeer eenvoudig te activeren, kijk even welk lid met een kabel het dichtst bij woont. Desnoods doe ik het voor je, net wat je uitkomt. M&G in Breda houden bijvoorbeeld :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij komt Ronald uit de betuwe? Dat is voor mij een half uurtje. PM me anders even wanneer je kan eventueel. Antera bedankt voor je aanbod, Breda is toch een stuk verder. Mocht het toch nodig zijn laat ik je het weten. Als er nog iemand dichter bij Hilversum in bezit van een kabel mocht zijn, meld je gerust.

aangepast door PC-fre@k
Woonplaats gefilterd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik woon inderdaad in de nederbetuwe, west betuwe als het ware. We kunnen een keer een mini M&G voor de mensen uit de regio houden? :P Gewoon 2-4 man ofzo? (zoals een keer op de afsluitdijk).

ps. privé gegevens die we zelf niet vrijgeven moeten we maar voor ons houden denk ik (ongeacht wie het is). Jullie meningen lijken me duidelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is prima hoor, een M&G lijkt me ook leuk, ik kan nog wel een jaartje wachten :lol: geen haast bij.

En wat de privacy betreft, ik heb zelf aangegeven in welke plaats ik woon, van pc@freak had ik ergens op het forum gelezen, hij heeft het zelf aangepast dus is zijn standpunt duidelijk toch?

Zolang er geen adres gegevens of andere persoonlijke informatie gepost wordt is het mij prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe