Ga naar inhoud

Aardige joetjoep filmpjes


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3270197/2012/06/13/Bondscoach-van-de-toekomst-Noah-2-kent-alle-spelers.dhtml

De 2-jarige Noah Baas kent alle spelers van het Nederlands elftal uit zijn hoofd. Vorige week hing zijn vader in de kamer van de peuter een poster op met de hele selectie. Tot verbazing van de hele familie dreunt Noah alle namen nu een voor een op.

Volgens Noahs vader Thijs Baas ontstond de belangstelling de afgelopen weken spontaan. 'Hij bleef maar vragen stellen over 'Hup Holland Hup', de 'voeballers' en Oranje.'

Noah blijkt in het op YouTube geplaatste filmpje geen enkele moeite met te hebben met een lange naam als Stekelenburg. Alleen van de begeleidende staf heeft hij ze nog niet allemaal op een rijtje, maar ter compensatie krijgt keeperstrainer Hesp een extra 'e' achter zijn naam en noemt Noah spitsentrainer René Eijkelkamp liefst tweemaal op.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

haha geweldig! Enne, inmiddels bijna 2400 keer, dus dat valt tegen eigenlijk! Maar veel mensen klikken niet door naar youtube, dus het werkelijk aantal kijkers ligt hoger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij telt Youtube hoe vaak het afgespeeld wordt, en dus op die manier bekeken. Maar we zullen het even een handje helpen.

137146 x nu trouwens

Ik zie dat jochie van Marwijk wel opvolgen! :D

Whaha, wat vind je hiervan dan. Kwam ik tegen na het bekijken van die hierboven.

En deze:

Ik blijf bezig :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze laten wel niet zien wat er daarna met de filmmaker is gebeurd :)

Zo is het nadien afgelopen.

Link aangepast naar de langere versie hopelijk werkt het nu.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat is wel heel gaaf ja!

@Snelle, heb je gezien wat ze met die bus doen! Dat is nog eens een flinke klap met die stok, die kerel die de klap uitdeelt ligt dan ook meteen op de grond en verdwijnt daarna uit het zicht. Daar wil je niet in zitten geloof ik :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe