Ga naar inhoud

Aardige joetjoep filmpjes


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Ten eerste mag ik jouw koelkast dan hebben , want het rijtje met bieren mag ik graag drinken op de Arend na die voor mij nieuw is...

 

En hoe edit ik het filmpje, eigenlijk simpel
Je klikt in You Tube op delen, die link copiër je hier in je topic
Dan moet je één en soms 2 keer op enter drukken en dan zie je je link al veranderen in het filmpje
Als dat niet lukt dan moet je soms als je link hebt gekopiërd 1x de backspace toets indrukken zonder een teken te verwijderen en dan hierna 1 of soms 2x de enterknop indrukken.

Kwam er heel toevallig met de kerst achter toen ik van Danny wat wilde aanpassen en wat in eerste instantie niet lukte, tot ik per ongeluk de enter toets indrukte en ik het zag verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, vandaar! Ik zat het in de codes te zoeken. Thanks! 

Kom gerust een keer een lekker biertje uitzoeken ;) Die Arend (Tripel) is een aanrader, kreeg ik vorige week in een Pub toen ik me liet verrassen door de bediening. Aanrader! Heeft een berg prijzen gewonnen. Check: http://www.brouwerijderyck.be/#/arend-tripel/4526933949

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

On ‎11‎-‎1‎-‎2016 at 21:06, MarcoO2 said:

Hahaha eens @EdK! In mijn koelkast ligt alleen Grolsch, La Chouffe, Leffe, Hertog Jan en Arend. 

By the way, hoe edit jij dat filmpje nou zodat'ie een preview geeft?

Alleen nog Grimbergen Blond er bij, en dan doen we het er wel mee ;)

aangepast door Skoody Boo
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur ago , Skoody Boo said:

Alleen nog Grimbergen Blond er bij, en dan doen we het er wel mee

Mocht het teveel zijn dan is het een kwestie van hier doorgeven en dan komen we wel wat flesjes legen hoor !!
En doen we ook nog gratis......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

 

Hoe supporters een voetballer kunnen maken of breken. Zo dus! 

Deze speler, Will Grigg, wordt dus "gemaakt" want speeltijd heeft hij niet gehad op het EK maar als er 1 persoon continue films op YouTube plaatst en iedereen deelt dan krijg je dit dus.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Ach ze komt in iedergeval met een natte poes thuis......:|

 

Maar tjsa @snelle dat is nu het voordeel van leren bekleding en rubber matten he !
Kun je ook snel de binnenzijde cleanen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe