Ga naar inhoud

Aardige joetjoep filmpjes


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Gents,

Net even het kick-down filmpje van de 1.2 Yeti met DSG bekeken en toen ff verder geklikt in youtube, toen kwam ik onderstaande filmpjes tegen waarbij een Yeti frontaal tegen een Superb aangereden wordt. Ik moet zeggen dat de Yeti het er voor mijn gevoel beter afbrengt dan de Superb..

http://www.youtube.com/results?search_query=superb+vs+yeti&aq=f

Oh ja, als je nog wat doorklikt kom je onderstaande tegen waarbij een ferrari het qua botsen opneemt tegen een Superb. Doe dan de Superb maar weer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verbaast mij ook altijd dat er auto's met lichmetalen wielen en chroomstrips tegen de muur aan geknald worden..

Maar wel goed dat ze het doen overigens.

Dan is onderstaande wel een aardige test, een enorme Volvo vs een Renault Modus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die poezen beesten zorgen inderdaad voor een aardige grijns hiero!

Onderstaande is ook een filmpje die ik vaker kan zien.

Op +/- 1:45 blijf ik gewoon bruut vinden (bij 250 km/uur nog even schakelen...) voor een auto waarmee je ook boodschappen kan doen, 3 kinderen op de achterbank kunt proppen, enz..

Er zullen overigens vast nog snellere zijn (deze is zover ik weet "gewoon" zo van de band gerold zonder dat ABT zich er mee bemoeit heeft) , maar voor mij is de RS6 toch 1 van de eerste wolf in schaapskleren, bad ass machine (later als ik groot ben..)

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als je naar het dak kijkt van de Superb zie je dat die tijdens de crash vervormd, bij de Yeti niet (of het is vanwege de kleur moeilijk te zien). Daarnaast lijkt het alsof de Superb verder inkreukeld dan de Yeti.

De scores van euroncap op een rij (voor beide modellen nette scores overigens)

Superb Yeti

Adult 90% 92%

Child 81% 78%

Pedestian 50% 46%

Safety assist 71% 71%

Link naar reactie
Delen op andere sites

De winter komt eraan, tijd om weer houtjes te hakken, dan wel zo efficient mogelijk:

het lijkt zo simpel... B)

Dan is onderstaande wel een aardige test, een enorme Volvo vs een Renault Modus..

Tijd voor een hoop mensen om er nog maar eens goed over na te denken! Size is NOT everything!

De passagiers in de Volvo zouden zwaar verminkt, zoniet overleden zijn, die in dat 'simpele' Renaultje niet... :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is het idee van stads verarming een mooi iets.

Restwarmte gebruiken om te verwarmen, en zoals in alkmaar waar ze vuil verbranden en hier dan stroom mee opwekken en de restwarmte gebruiken om panden en huishoudens te verwarmen is op zich een mooi iets

Maar dan komt het, als je op stadsverarming wordt aangesloten dan heb je geen gasaansluiting meer en wordt je maar verplicht om elektrisch te koken.

En dat is iets wat me tegen de borst stuit, niet meer de keuze hebben !

Dan de verschillende tarieven die gehanteerd worden

Kwam er een jaar terug achter dat het tarief in A'dam ZO lager is dan van IJburg !

Had te maken met de vierkante meter prijs van de grond !

Hoe verzin je het ?

En stadsverarming A'dam garandeerd ook geen minimale temperatuur !

In A'dam ZO moesten we op bepaald moment bij diverse scholen ketels plaatsen ( vorige werkgever ) en die kwamen paralel te staan over de inkomende leiding van de stadsverwarming

En met de regeling ( die ik moest in bedraden in regelkast ) moesten de ketels bijspringen als de stadsverarmings temperatuur onder de 65 graden kwam.

Maar nu hadden die scholen gelukkig nog gasaansluitingen in het pand, maar wat moet je als die er niet zijn en je in de winter de school niet voldoende kunt verwarmen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe