Ga naar inhoud

SuperB V6 gespot


Superb V6
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 8 maanden later...

Gisteren een Superb V6 gezien, zwart, in Apeldoorn waar de Ughelseweg overgaat in de Eendrachtstraat om ongeveer 15:45 uur. Wel een beetje vreemde plek voor zo'n mooie auto trouwens, want daar zit zo'n ramsjzaak. Maar ja, hoe wil je anders zo'n mooie bak (of de tankbeurt) betalen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

ik heb er recent 1 aangeschaft, nu nog ff geduld hebben tot de aflevering.... dat wordt half november, het is een sedan met L&K pakket en verder alle opties uit de folder in het Magnetic Brown, dus binnenkort is er weer 1tje te spotten in de Drechtsteden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk Corné! Jij bezorgt weer wat extra euri in de schatkist d.m.v. deze mooie aanschaf! Alvast gefeliciteerd natuurlijk met deze mooie auto!

Welkom hier natuurlijk en zou je nog wat meer over jezelf etc kunnen of willen vertellen? Doe dat dan hier aub: http://www.skodaforum.eu/forum/19-wie-ben-ik/

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet alleen knap, ik ben vooral blij dat mensen dit nog doen! Vrolijkt het straatbeeld aardig op! En zeker in de dikke utivoering zoals jij hem besteld hebt, tenminste, wat ik er ook op ons buurforum over las zag er goed uit!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

ondertussen rij ik er al weer ruim 1.5 maand mee en staat er al weer dik 4000km op de teller en hij bevalt uitstekend, het is een genot om mee te rijden, wat een enorme power is er beschikbaar......

maar ook als je heel relaxed aan het toeren bent is het heerlijk om al zoevend van a naar b te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe