Ga naar inhoud

Handige Links


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

EdK, on 16 Jan 2014 - 11:34, said:

moet je blij wezen dat rijkswaterstaat niet de snelheids overtredingen met de bekeuringen daaraan gekoppeld mag innen.

Dan liep een ieder zijn portomonee echt leeg

Waarom? Ik snap dat echt niet hoor.

Het is zooooo simpel. Gewoon aan de snelheid houden, dan komen er geen enveloppen uit Leeuwarden en het scheelt enorm op de brandstofkosten. Tevens veel minder gestress... :bloem2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom? Ik snap dat echt niet hoor.

Het is zooooo simpel. Gewoon aan de snelheid houden, dan komen er geen enveloppen uit Leeuwarden en het scheelt enorm op de brandstofkosten. Tevens veel minder gestress... :bloem2:

Ach heeft weinig met snappen te maken hoor.

Ook ik ben een rustige rijder die vaak zelfs ruim onder de maximale snelheid rijd

Maar ook ik krijg zo af en toe wel eens zo enveloppe uit Leeuwarden dat ik dan toch blijkbaar net op een verkeerd moment een 1 a 2 Km ( met correctie er af ) te hard heb gereden en dan dit kan afkopen door de gepresenteerde rekening maar te voldoen.

 

Maar als alle lussen in het wegdek gekoppeld zouden worden aan alle camera's die bij deze lussen vaak ook hangen en die met andere bedoelingen op dit moment door rijkswaterstaat worden gebruikt maar gebruikt zouden worden voor ook snelheids controles

 

Wel dan durf ik mijn hand in het vuur te steken dat zelfs CH hier begint te mopperen dat hij er weer één heeft te pakken met een lullige 2 Km overschrijding.

 

En technisch is het redelijk simpel om die lussen van rijkswaterstaat te gebruiken voor dit doeleinde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Hoi Guys,

 

Heeft er iemand nog een goed internet adres voor goedkope olie? Diamond olie is kennelijk niet meer in de lucht, maar die waren wel heel erg voordelig.

 

Groet, fab

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

phoe 2x 5ltr......

 

Nu weet ik jou verbruik niet met de faab maar ik doe nu al een 4 jaar met een hele liter en is nog de helft van over..

Maar eerlijkheidshalve moet ik dan wel zeggen dat de dealer het onderhoud doet dus ook de olie verversen tijdens de beurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-2400-0-20163600-1401358592_thumb.pnHoi Ed

 

ja klopt maar ik doe het zelf en sinds dat de dealer zich liet ontvallen dat ze zijn overgestapt op goedkopere olie 5w40 type ???aldi?? :gestoord:  Ga ik voor de betere naar onze oosterburen.

Ik rijd nu met mijn nieuwe job 1080km / week, dus dan heb je na driemaand je interval weer bereikt.

 

gr :D

aangepast door FABJE
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 5 maanden later...
  • 7 maanden later...
  • 11 maanden later...
  • 4 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe