Ga naar inhoud

MarcoO2 fraudeurwaarder stelt zich voor


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo, inmiddels heb ik ook de weg naar dit skodaforum gevonden. Nog even en ik weet van gekkigheid niet meer op welk forum ik als eerste moet kijken! ;-)

De meesten kennen mij wel een beetje denk ik, maar ik zal me toch nog even netjes voorstellen. Ik ben Marco, ben 33, getrouwd, woon in het midden des lands, werk in de hele provincie Zuid-Holland als gerechtsdeurwaarder. In verband met dit beroep blijft een nadere woonplaatsbeschrijving achterwege, hoewel Frank (wasmachineman) me wel weet te vinden. Mondje dicht, Frank! ;-)

Ik rijd een Octavia Elegance Attractive Businessline 1.8 TSI, die ik heb laten chippen door JD. Resultaat: zo'n 220 pk en 370 NM. Hobby's: lezen, film kijken, fotograferen (heb mezelf net een spiegelreflexcamera met alles wat erbij hoort, zoals statieven, objectieven, flister, tas en dergelijke, cadeau gedaan) en alles wat met Skoda te maken heeft. En niet te vergeten rijd ik graag mijn rondjes over de Nurburgring of ga ik er naar toe om te kijken.

Zo, dat was het ff... ik 'zie' jullie wel weer!

grt, Marco

ps: de titel van dit topic heb ik ontleend aan aan oud-docent van me, die onze klas (na overleg tijdens tentamens) toevoegde: wat zijn jullie ook een stelletje fraudeurwaardertjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, inmiddels heb ik ook de weg naar dit skodaforum gevonden. Nog even en ik weet van gekkigheid niet meer op welk forum ik als eerste moet kijken! ;-)

De meesten kennen mij wel een beetje denk ik, maar ik zal me toch nog even netjes voorstellen. Ik ben Marco, ben 33, getrouwd, woon in het midden des lands, werk in de hele provincie Zuid-Holland als gerechtsdeurwaarder. In verband met dit beroep blijft een nadere woonplaatsbeschrijving achterwege, hoewel Frank (wasmachineman) me wel weet te vinden. Mondje dicht, Frank! ;-)

Ik rijd een Octavia Elegance Attractive Businessline 1.8 TSI, die ik heb laten chippen door JD. Resultaat: zo'n 220 pk en 370 NM. Hobby's: lezen, film kijken, fotograferen (heb mezelf net een spiegelreflexcamera met alles wat erbij hoort, zoals statieven, objectieven, flister, tas en dergelijke, cadeau gedaan) en alles wat met Skoda te maken heeft. En niet te vergeten rijd ik graag mijn rondjes over de Nurburgring of ga ik er naar toe om te kijken.

Zo, dat was het ff... ik 'zie' jullie wel weer!

grt, Marco

ps: de titel van dit topic heb ik ontleend aan aan oud-docent van me, die onze klas (na overleg tijdens tentamens) toevoegde: wat zijn jullie ook een stelletje fraudeurwaardertjes...

Hoi Marco, welkom hier ook. Net terug van vakantie dus! Nog mooie foto's gemaakt?

Tja , drie fora?? Wat is wijs? Dit is wel een forum wat dicht bij het bekende sf.nl ligt. Maar het meteostation.nl/forum is al erg ingeburgerd bij een aantal vaste posters. Facebook is al weer weg omdat deze nogal complex was voor meeste waaronder ikke! Dus het is of meteo of sf.eu ?? En op beide fora is een topmod, jaja! En die gaat beide in de gaten houden! Naast zijn eigen werk natuurlijk...

We moeten misschien maar een nieuwe poll maken nu een we een maand verder zijn. De oude poll is in het voordeel van meteostation.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Marco, zolang jij niet weet waar ik woon hoef ik jouw woonplaats ook niet te weten ;)

Nieuwe Poll. Zou kunnen, de laatste poll is 5/7 is het voordeel van meteo.

Denk eigenlijk dat er nu niet zoveel zou veranderen, hoewel het hier steeds drukker wordt.. (ook met mensen die niet op meteo zitten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja, net terug van twee weken Kreta. Was heerlijk!

Heb wel mooie foto's gemaakt, maar met mijn gewone compactcamera. Heb bewust mijn nieuwe spiegelreflex niet meegenomen, was bang dat ik dan meer tijd aan mijn camera zou besteden dan aan mijn vrouw... ;-)

Tsja, en wat betreft die fora: ik heb een voorkeur (of een zwak, haha) voor sf.nl. Meteo is leuk "voor erbij", en sf.eu lijkt me ook wel een mooi forum worden. Voorlopig ben ik het meest actief op sf.nl, en de rest houd ik bij en zie wel hoe het gaat lopen. Heb niet genoeg vrije tijd om ze alle drie volledig bij te houden.

Vroeger hield ik het hele sf.nl bij, maar sinds de komst van de Greenline-modellen ontploft het forum zowat met nieuwelingen, greenlinetopics en dubbelposts... hoop dat dat uiteindelijk niet het einde betekent van ssf.nl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Of je camera wordt gestolen... zou ook zonder zijn, zeker als je er al een berg foto's mee gemaakt hebt...

Voor mij nog een week of 4 wachten en dan is hij er! Ook het moment dat ik dit forum helemaal vol ga knallen met alle info die ik zelf eigenlijk al eerder had willen weten. Foto's van hoe alles eruit ziet, extra instellingen, artikelnummers van klepjes en weet ik het. Gewoon alles :P En dan zien we wel wat anderen er mee doen, kan ik het hier in ieder geval altijd terugvinden ;)

Ben blij dat sf.nl nu in ieder geval geupdate is. Alleen erg jammer dat er nog steeds niet gekeken is naar meer mogelijkheden, toestaan van (grotere) bijlagen en de indeling van het forum. Het ontploft volgens mij zo omdat er van elk type auto een subforum is gemaakt. In elk van deze stelt men de vraag 'hoe stel ik dit in?' en dat dan x5 omdat men niet zoekt.. tjah, dan gaat het snel.

sf.nl zal niet zo snel onderuit gaan hoor, er zijn te veel 'goede' mensen online. die zorgen wel dat het blijft draaien, en maar goed ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Deurwaarders krijgen camera

AMSTERDAM - Deurwaarders zijn het agressieve gedrag van wanbetalers zat. Ze willen dat politie en justitie harder optreden. Als proef krijgen tien deurwaarders daarom een camera op hun jasje, aldus een woordvoerster van de Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders (KBvG) Daarmee kunnen ze de politie later bewijs leveren van het geweld dat wanbetalers tegen hen gebruiken. Maar misschien schrikt de camera ook af, hopen ze bij de KBvG. Ook willen ze een speciaal nummer zodat deurwaarders direct met de politie kunnen bellen. De organisatie wil dat geweld tegen gerechtdeurwaarders net zo behandeld wordt als geweld tegen politie, brandweer en ambulancepersoneel. Volgens een woordvoerster van de KBvG is het geweld de laatste tijd fors toegenomen. Het gaat dan niet alleen lichamelijk geweld, maar ook worden de deurwaarders vaak uitgescholden. „Daar kunnen ze wel tegen, maar je moet wel van ze afblijven, want dan doen we direct aangifte.” De KBvG is in gesprek met 'Den Haag' om het geweldsprobleem tegen deurwaarders aan te pakken.

bron: http://www.telegraaf...n_camera__.html

Had het nog niet eens gelezen joh :P

Maar als ik soms hoor dat deurwaarders regelmatig de verkeerde te pakken hebben, zou ik na 3e het ook wel zat zijn en ze vriendelijk doch dringend verzoeken op te hoepelen. Dit komt bijv. voor bij verhuizingen of identiteitsvervalsing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, geweld komt inderdaad helaas steeds vaker voor. Heb ook al eens aangifte moeten doen wegens een gevalletje bedreiging (sta je dan in een woonkamertje, met een "typje kamper" met een koevoet...)

Er loopt een leuke discussie in onze beroepsgroep, of we ons er letterlijk tegen moeten wapenen (bijvoorbeeld door zelfverdedigingscursussen), of juist niet. Ik vind van niet, om niet in een onnodige geweldsspiraal terecht te komen. Mijn grootste wapen is mijn mond... en communicatie het sleutelwoord. Ik zal ook nooit met een camera mijn werk gaan doen, dat roept alleen maar meer discussie op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe