Ga naar inhoud

skoda enyaq IV 60 lane assist


kent-o
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste Skoda,

Ik vind de auto op zich zekere een van de betere auto's waar ik in gereden hebt.

Enige en een zwaar wegende klacht die ik heb is de Lane Assist met deze optie aan heb ik al bijna een ongeluk gemaakt doordat deze best hevig reageert.

Tijdens het rijden op een tweebaansweg met links en rechts 1 streep, bij een redelijk scherp bocht trok het stuur scherp naar links waarbij geen ingrijpen van mezelf ik tegen een andere auto gereden had. 

Als ik met deze assist een andere weggebruiker aanrijd ga ik wel Skoda hier verantwoordelijk voor houden niet fijn.

De Lane assist moet elke keer als de auto gestart wordt uitgezet worden !!!

Met vriendelijke groet,

Kent

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @kent-o denk dat je bovenstaande tekst hier geen enkel nut heeft !!
Dit vanwege dat wij geen Skoda zijn en hier dus totaal niets mee kunnen !
Wat je wel kunt doen is dit punt bij de dealer neerleggen of de importeur PON.

Het is door een dealer na flink doorzeuren wel door hun uit te laten zetten.
Alleen moet je hiervoor tekenen , zodat de verantwoording van het uitzetten bij JOU ligt en niet bij de dealer of PON.
Andere optie is om eens op de volgende site te kijken https://www.vcds-coding.nl/ deze deze mark kan dit zo en zo uitzetten voor je zonder iets te ondertekenen en kan verder nog andere opties in de wagen aan of uitzetten etc.

En dan vinden wij het als forum ook erg fijn als je je even voorstelt !!
Dit in het juiste topic hier uiteraard "Wie ben ik "

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe