Ga naar inhoud

Zal mij is voorstellen 😁


Toni9140
 Delen

Aanbevolen berichten

Welkom hier, en ja je foto's even verkleinen en dan posten.
Als we alle foto's van 10Mb zouden toelaten dan moeten we een datacenter bouwen voor ons forum !

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Toni9140 zei:

maar da zal ni gemakkelijk zijn denk ik kwa aansluitingen.

Ben bang niet alleen kwa aansluitingen al zal dat nog redelijk makkelijk op te vangen zijn.
Maar gaan ze passen in de sparingen ?
Hoeft maar iets groter of kleiner te zijn of andere ophangpunten en het gaat niet passen....
Maar ik ga het volgen, want ben wel erg benieuwd waar je tegenaan gaat lopen of juist geheel niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah klopt daarvoor had ik ook wat bang maar heb online anderen het ook eens zien doen en het lukte vrij goed behalve iets met de aansluitingen dat ik niet egt iets van kan vinden want de achterlichten kan ik vinden maar de aansluitingen niet of iets van bedrading 😮💨 ik weet dat sommigen mss zullen denken komaan het is een 1.0 mpi maar waarom al dat moeite doen enzo maar ik ben trots op mijn fabia heb hem al goed ingereden enzo sport luchtfilter wou ik ook doen maar mn vrouw wilt het geluid niet dusja dan doen we het niet 😁 ahja en heb er ook led groot lichten in gestoken dat heb ik nog niet vermeld vind ik ook heel mooi met de standaard led van de koplampen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de koplampen moet je volgens mij ook de bumper en grill wisselen, omdat die bij de facelift allemaal een iets andere vorm hebben. Wat de achterlichten betreft: volgens mij past dat 1:1, maar moet je wel coderen om aan te geven dat het om led-verlichting gaat (en niet steeds meldingen van kapotte lampjes te krijgen). Daarbij ga ik er gemakshalve van uit dat de ECU de juiste software heeft om dit inderdaad aan te kunnen, maar dat is ook de vraag.

Wat ik wel mis bij jouw Fabia is bescherming van de achterbumper bij de kofferklep, bijvoorbeeld zoiets:

 

6V9064711.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grofweg heb je deze in zwart of metaalkleur, of je hebt een transparante folie. Zelf vind ik die folie niets: na verloop van tijd vaak aan de rand een zwart randje door vuil dat aan de lijmlaag blijft plakken, en het geeft een afwijking in glans/kleurdiepte. Op Kopacek vind je van alles, en dat zijn eigenlijk altijd OEM producten tegen een betere prijs dan de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf de doorzichtige en meteen mee besteld bij aankoop van me Fabia !
Maar is bij dealer toen gemonteerd / geplakt
En van dat zwarte randje dat ken ik wel maar is ook redelijk snel met wassen weer verdwenen.
Mijn ervaring met zo'n bescherming als op foto was dat er tussen de strook en de kofferbak opening juist vuil ophoopte dat je na wassen in wasstraat als nog moest weg wassen.
Voordeel van folie vind ik dat het gewoon beschermd maar dat je gewoon je mooie lakkleur van de hele wagen blijft zien...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe