Ga naar inhoud

Achtervolging skoda


Sagawolf
 Delen

Aanbevolen berichten

Ineens wordt een hoop duidelijk na het zien van dit filmpje. Gisteravond onderweg naar huis (tegen 7 uur, dus mogelijk vergelijkbaar met de tijd van dit filmpje) reed ik op de A12 richting Den Haag iets voor Bodegraven toen ik een paar banen links van mij ineens een politiewagen langs zag komen, die even later voor mij ging rijden en met oranje zwaailichten de uitvoegstrook bij Bodegraven opging en op de vluchtstrook ging staan. Even later kwam ie ineens weer achter mij aan, ging bijna op mijn achterbumper rijden, nam toen wat meer afstand en even later vloog ie voorbij richting Gouwe Aquaduct.

Blijkbaar is zo'n grijze Fabia 4 (hatchback) moeilijk te onderscheiden van mijn Fabia 3 combi voor sommige agenten.😆 Ik kan me nog voorstellen dat ze met het vallen van de avond het Quartz grey van mijn Fabia niet meer onderscheiden van dat nieuwe grijs (business grey of zoiets?), maar een F3C niet onderscheiden van een F4HB? Dat zou je verwachten bij de politie te paard ofzo.

aangepast door Cordoba
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh de politie heeft ook personeelstekort en neemt ook een ieder aan !
Dus tsja dan gaat de kwaliteit naar beneden en krijg je dus dit soort dingen...
Maar dat ze jou aanzien voor een crimineel................. schandalig gewoon....😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was een vreemde ervaring om dat eigenaardige gedrag van de petten te zien, maar nog gekker: ik zag later dat onder het filmpje reacties van 3-4 dagen oud stonden, dus de achtervolging was een paar dagen eerder dan mijn ervaring, maar dat zal wel met de C2000 communicatieproblemen te maken hebben: de agenten die ik had gezien hadden het blijkbaar nog niet meegekregen.

Overigens lang geleden wel eens onderwerp van achtervolging/zoektocht geweest, waarbij een handvol auto's meer dan een half uur bezig geweest zijn. Ik stond ondertussen allang geparkeerd en kreeg vanuit één van de omringende flats verslag over de agenten die elkaar bijna ondersteboven reden omdat ze dachten mij te zien. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe