Ga naar inhoud

Van den Brug: Škoda-dealer van het Jaar


Ons Skoda Nieuwsmeisje
 Delen

Aanbevolen berichten

rssImage-b85a4a7120ac419bafefcd0d9fa798c6.jpeg

  • Van den Brug: in jubileumjaar uitgeroepen tot beste Škoda-dealer van Nederland
  • Tweede plaats voor Maas Autogroep, Ames Autobedrijf wederom derde 
  • Prestigieuze prijzen inspireren en motiveren dealers om de lat nog hoger te leggen

Om dealers te stimuleren én te motiveren om alles uit de kast te halen voor klanten, reikt Škoda jaarlijks de Dealer van het Jaar-awards uit. Dit gebeurt op basis van diverse criteria. Een goede verkoopprestatie alleen is niet genoeg om nummer 1 te worden, er wordt nadrukkelijk gekeken naar de tevredenheid van klanten en of ze graag terugkomen voor service in de werkplaats. Alleen als het hele team staat als een huis kan een Skoda-dealerbedrijf Dealer van het Jaar worden. De afgelopen twaalf maanden beoordeelde ŠKODA de dealerorganisatie op al deze elementen. Van den Brug scoorde overtuigend op alle punten en liet daarmee een buitengewoon klantvriendelijke instelling en aanpak zien. Daarom mag het jubilerende bedrijf zich in 2023 de beste Škoda-dealer van Nederland noemen. Met de titel zet de Friese dealer een sterke reeks voort: bij de edities van 2022 en 2021 was Van den Brug goed voor de tweede plaats.

Een dealerorganisatie die overtuigt

Van den Brug mag dan de terechte winnaar van de titel Škoda-dealer van het Jaar zijn, bij deze editie bleek eens te meer dat de gehele organisatie goede prestaties heeft geleverd. Door hoge scores op alle belangrijke punten eindigde de Maas Autogroep op de tweede plaats en Ames Autobedrijf prolongeerde zijn derde plaats. Huiskes Kokkeler en Auto Muntstad maakten de top 5 vol. Al deze dealers mogen dit jaar de titel Škoda Premium Dealer voeren.

Publieksprijs voor Auto Poppe

De klanten van Auto Poppe in Goes waren niet zuinig met de waarderingscijfers voor hun dealer. Auto Poppe behaalde de hoogste klanttevredenheidscores voor zowel verkoop als service. Daarmee heeft de Zeeuwse Škoda-dealer dit jaar de Publieksprijs in de wacht gesleept. 

Groeibriljant Pouw

Škoda heeft bij de Dealer van het Jaar-verkiezing ook oog voor bedrijven die een bijzondere groeipotentie laten zien. Dit jaar werd de eervolle Groeibriljantprijs toegekend aan Škoda-dealer Pouw. Dit bedrijf - een begrip in de regio - heeft vestigingen in onder meer Harderwijk, Zwolle, Deventer en Apeldoorn. Pouw is Škoda-dealer sinds 2017. Een ambitieus en gemotiveerd team maakt in alle vestigingen werk van het merk. De Groeibriljantprijs is een beloning voor de resultaten tot nu toe én er spreekt vertrouwen in de toekomst uit.


 

De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Genoemde prijzen betreffen consumentenadviesprijzen. Het staat dealers en servicepartners vrij eigen verkoopprijzen en kortingen te hanteren. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend.

Lees hier het volledige artikel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed zie, is er nu geen regionale competitie meer, een aantal jaren terug was er in 5 NL-regio's een dealer van het jaar, alleen als je er echt in dook, vond je dat er elk jaar meerdere 'dealers van het jaar' waren. Ik vraag me ook af of er nog dealers zijn die financieel echt onafhankelijk van Pon zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de dealer groepen van tegenwoordig zijn er zoveel vestigingen van dezelfde dealer dat het een altijd prijs competitie wordt. Ik vraag me ook af wat de criteria voor zoiets zijn.

Of is het gewoon een manier om publiciteit te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel als ik met me wagen voor APK of service beurt ben geweest bij de dealer dan krijg ik altijd een mail die via omweg vanuit PON komt en later nog één van de dealer.
En met de vragen hoe me servicebeurt is bevallen.
En als ik vrij antwoord veld heb zet ik daar steevast in dat de prijzen wel wat naar beneden kunnen en mogen......
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Op 22-2-2023 om 20:12, Rosinfield zei:

Moet zeggen dat ik al jaren een uiterst tevreden klant ben bij van den Brug

Mmm, ik heb daar enkele ervaringen opgedaan die me hierover enigszins doen twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe