Ga naar inhoud

Eindelijk de 100.000 km


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, EdK zei:

En hoe is het met de kleine bekende roest plekjes/blaasjes aan de zijkanten/deuren die toch wel eens bij de yeti voorkomen ?
 

Hier in Wales rijden relatief veel Yeti's rond. Vandaag vanaf het terras eentje goed kunnen bekijken.

Inderdaad onderaan de hoeken van de deuren kleine roestplekjes. Dit moet te maken hebben met verstopte waterafvoer in de deuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, VAG-man zei:

Dit moet te maken hebben met verstopte waterafvoer in de deuren?

Dat ik na 7 jaar gebruik en een ruime ton op teller me Yeti inleverde had ik ook een paar beginnende plekjes
Maar de waterafvoeren werkte altijd als een gieter, maw nooit verstoppingen hiermee gehad.
Maar het begon als een blaasje onder de lak.
Heb het ooit ergens op een forum gelezen en nadat we een nep picasso in de straat hadden gehad die zijn tekening over 5 wagens hier in de straat had botgevierd en ik de krassen aan wegpolijsten was kwam ik er dus ook tegen.
Maar was echt een blaasje onder de lak en niet veroorzaakt door steenslag oid.
En dus ook niet door en door..
Maar goed bij inruilen is het de dealer niet opgevallen en ik vond dat al best...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe