Ga naar inhoud

D'r komt me toch in 2013 een mooie auto aan !


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Lexus heb ik een keer in gezeten, veels te klein.

Minder bagageruimte en hoofdruimte dan een simpel Skodaatje.

En dat een auto een A label heeft wil nog niet zeggen dat 'ie echt zuinig is... Er is zelfs al een Pogge Pamera met een groen label, maar denk je nou echt dat die auto zuinig is? :blink:

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat één van de volgende beter aan Erik's eisen voldoet:

seat_altea_freetrack_01.jpg

090506_nissan_qashqai2_connect_edition.jpg

Voor als de Qashqai +2 (lees: kaaskop +2) past in de nuchtere Hollandse denkwijze... ;)

Persoonlijk zou ik meer richting een 4x4 versie van de Yeti / O2C / S2C in combinatie met 2.0TDI én DSG

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat een auto een A label heeft wil nog niet zeggen dat 'ie echt zuinig is... Er is zelfs al een Pogge Pamera met een groen label, maar denk je nou echt dat die auto zuinig is? :blink:

Wil je aub wel met iets meer respect over sportwagens schrijven!!! Porsche Panamera! Gigantisch mooie aanvulling op het al mooie gamma van dit duitse supermerk! Zo, dat ben ik ff kwijt....

Er is zelfs al een Pogge Pamera met een groen label, maar denk je nou echt dat die auto zuinig is? :blink:

In vergelijk met andere sportlimousines (o.a. Maserati, MBW, Mercedes, Jaguar en Audi) is deze Porsche het zuinigst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Leuk topic. Ik rij al 25 jaar Alfa en heb geen noemenswaardige problemen gekend maar ik moet nu een auto hebben waarin gemakkelijk een rolstoel past.Ik heb op het ogenblik een Alfa 156 SW en een Alfa GT waarvan ik de 156 SW nu verkocht heb. Mijn keus is gevallen op de Yeti 1.4, maar deze wordt pas geleverd begin februari 2012. De rolstoel past prima en de proefritjes bevielen uitstekend. Dus dadelijk plezier van beide merken. Bijkomend voordeel is dat ik met de Yeti verlos ben van de opgestoken middelvinger in Duitsland want ingehaald te worden door een Italiaan dat vinden die Duitsers maar niks.

aangepast door Palatium
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet jij degene zijn op het andere forum die ervaringen vroeg mbt de Yeti en een rolstoel ?

En de dealer die niet echt wou dat je de rolstoel opengeklapt ging passen !?

Maar dat is dus toch gelukt ? zelfde dealer of een andere ?

Maar goed welkom tevens ook op forum en als je tijd hebt stel je dan even voor in Wie ben ik !!??

En er is hier genoeg leesvoer mbt de Yeti, want er zijn er hier genoeg van hier op forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Palatium, allereerst welkom hier!

Wel of geen rolstoel, met een Yeti zit je altijd goed :D .

Even terugkomend op het onderwerp "AR". Een AR is een mooie wagen om te zien en hij zal wel lekker rijden. Heb er 2 of 3 keer in gereden en kon niet zeggen dat het "sensationeel" is. Technisch gesproken is het kort-door-de-bocht gewoon middelmaat. Als ik de "randvoorwaarden" bekijk ziet het er eerder slecht uit. Rijden doet ie niet "speciaal", geen bijzondere wegligging of andere zaken, gewoon gewoontjes. De afwerking is middelmaat tot domweg slecht. De deuren sluiten niet al te lekker, het dashboard is nogal nep en kraakt en de kastjes sluiten niet goed. Maar misschien heb ik niet in de top-modellen gezeten. Het is natuurlijk wel een merk met emotie ondanks de slechte naam die ze met name in de jaren 70 en 80 hebben gekregen (roesten harder dan ze kunnen rijden), maar dat had met name met de Aflasud te maken geloof ik.

Het is maw met name emotie die je laat kiezen voor de AR.

Skoda is nu niet echt een merk van de emotie, maar wat ze maken is goed tot uitstekend. Beter soms dan de concernmoeder VW zoals af en toe wel met "afschuw" gemeld wordt in de Duitse bladen. Het is gewoon een betere auto voor minder geld die doet wat een auto moet doen.

Zit er dan geen emotie bij Skoda? Tuurlijk1 De Roomster is bijvoorbeeld een erg praktische auto waar je wel lef (of gewoon veel verstand/ praktisch inzicht) voor moet hebben om in te gaan zitten. Het ziet er nogal vreemd uit maar maakt zijn eigenaar gelukkig..

De Yeti is de 2e auto die ze hebben die of voor- of tegenstanders heeft. Ik ben zelf natuurlijk een van de voorstanders omdat hij er wel stoer uitziet, heerlijk rijdt en je er bijna alles mee kan. Daarnaast ziet hij er niet zo gelikt uit als 13 uit een dozijn (is ook wat waard). Hij zal natuurlijk nooit de status van de AR krijgen op emotie gebied, maar de Yeti is al meer dan genoeg emotie voor mij. Hij moet het doen en ik moet er blij om zijn ermee te rijden, en dat doe ik :notworthy: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe