Ga naar inhoud

ENYAQ iV Skoda logo customization


PrDrStMa
 Delen

Aanbevolen berichten

Heeft iemand hier een aanbeveling voor een auto detailing / customization bedrijf in (de buurt van) Amsterdam

die het originele Skoda logo (chrome met zwarte achtergrond) --- of anders een al geheel zwart gespoten logo ---

zou kunnen "omtoveren" (spuiten, wrappen, ...?) in (zo iets als) deze:

http://skoda-acc.com/GENUINE-SKODA-ENYAQ-FRONT-EMBLEM-BLACK-SILVER-ARCTIC-5LA853621-F7B?search=enyaq%20emblem

WhatsApp%20Image%202021-10-04%20at%2016.

dus zwart met arctic silver achtergrond?

 

Deze hier boven is al maanden uitverkocht en blijkt niet meer beschikbaar te komen(?)

 

Dank!

aangepast door PrDrStMa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af of de Kodiaq emblemen niet net zo groot zijn als de Enyaq !?
En anders ze een mail sturen of ze voor de Enyaq ook in kleur komen en wanneer ?

Want als er één leverancier is die ze kan leveren zijn zij dit wel
Ali expres heeft ze ook wel maar al menig keer gelezen dat ze niet kleur echt zijn.
Dus kleur wijkt vaak net even af van werkelijkheid..

En ja zelf inkleuren is een hel of a Job

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat de lakcode is van arctic silver (soms gebruikt Vag voor een ander model een andere naam voor een lakkleur, terwijl uit de lakcode blijkt dat het dezelfde kleur is).

Bijvoorbeeld dit Kodiaqembleem van Kopacek, heeft lakcode A7W, en die zou het (denk ik) kunnen zijn: o3-znk-int-a7w.thumb.jpg.e42fe8eb5d9493cfb33473074a791338.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, maar de lakcode van de Arctic Silver van de Enyaq is H6H6 (Skoda) dan wel F7B (VAG?), dus dat is hem niet.

Arctic Silver H6H6 / F7B is volgens mij een Enyaq-only kleur.

Daarnaast werd mij door mijn dealer verteld dat de Kodiaq logos niet op de Enyaq passen; mogelijk wel zelfde diameter, maar de Kodiaq logos zijn "bolliger", de Enyaq logos platter ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe