Ga naar inhoud

Skoda Octavia


Jeel
 Delen

Aanbevolen berichten

Kan ik de lease auto ook afbestellen. Besteld in Juni 2021 prognose na drie keer uitstel nu 30 sep 2022 en ook daar geloof ik niet in.

komen er überhaupt nog wel Octavia’s naar Pon Leusden. U woon ik daar toevallig zie nooit Octavia’s op trailers binnen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeel,

 

Check het via jouw leasemaatschappij. Hier een voorbeeld van JL: https://justlease.nl/klantenservice/faq/het-leasecontract/algemeen-over-leasecontract/kan-ik-mijn-bestelde-auto-bestelling-annuleren/

 

Bel gewoon je contactpersoon en overleg wat de mogelijkheden zijn want hij zal vast niet de enige zij die er moeite mee heeft dat je meer dan een jaar moet wachten.

https://skodaforum.eu/forum/19-wie-ben-ik/ 
Via deze link kun je je voorstellen en zul je sneller reacties krijgen op jouw vraag ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Faab zal ongetwijfeld ingeruild worden !
Maar of het hierna nog een Skoda word is nog geheel niet zeker....
Allereerst komt de Fab 4 NIET mee in een combi uitvoering en als ik de huidige Fab 4 ga samenstellen met de opties die ik nu ook heb dan word het wel een ergggg hoog bedrag voor een FAB 4.

Dus ben ik ook eens om me heen aan het kijken !
En dat kijken is bv bij Dacia , maar ook bij KIA ben ik aan t kijken en door KIA kwam ik door collega ook bij de Hyundai Bayon terecht.
En als ik daar een Bayon samenstel met minimaal de opties die ik ook bij de huidige FAB heb, dan heb ik met de Bayon nog meer opties voor minder geld.
En ook daar heeft men langere levertijden, maar die liggen rond de 7 maanden , of als ik een voorraad wagen neem dan kan ik over een maand er al in rijden.

Maar goed kan ook zo maar zijn dat ik deze op rij en dan naderhand maar meteen naar een EV ga...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe