Ga naar inhoud

Dubbeltest Skoda Fabia vs Dacia Sandero


NakHarry
 Delen

Aanbevolen berichten

Maar goed nu mag je een 107 niet vergelijken met een Fabia.
dan moet je de 207 /208 vergelijken kwa prijs met de Fab.

Maar wat me in al die testen momenteel verbaast is dat er geen één van die gasten het simply clever verhaal laat zien van de dakdragers van de Dacia !
Op foto en film zie je ze in de lengte richting van de wagen, maar ze zijn scharnierend en zo dat het dakdragers worden die dwars op het dak staan.

Zal eens zoeken op interpret of ik er nog foto's van kan terug vinden....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij mijn Fabia Combi al 13 jaar op LPG en zou de Dacia inderdaad ook op LPG nemen .

Op 19-12-2021 om 11:22, EdK zei:

Maar goed nu mag je een 107 niet vergelijken met een Fabia.
dan moet je de 207 /208 vergelijken kwa prijs met de Fab.

Maar wat me in al die testen momenteel verbaast is dat er geen één van die gasten het simply clever verhaal laat zien van de dakdragers van de Dacia !
Op foto en film zie je ze in de lengte richting van de wagen, maar ze zijn scharnierend en zo dat het dakdragers worden die dwars op het dak staan.

Zal eens zoeken op interpret of ik er nog foto's van kan terug vinden....

Nee klopt dat je een Fabia niet met een 107 mag vergelijken, ik refereerde ook eigenlijk meer naar een artikel in het AD dat ik van de week had gelezen.

 

Waarom stadsauto's schreeuwend duur zijn geworden | Auto | AD.nl

 

 

Op 19-12-2021 om 12:38, EdK zei:

EDIT: Gevonden op website Dacia

 
Sandero Stepway - Modulaire dakdragers

Modulaire dakdragers

Gisteren wilde je een fiets vervoeren.
Vandaag moet je een dakkoffer plaatsen.
Klinkt dat bekend?
De ingenieuze, ruimtebesparende modulaire dakdragers zijn te veranderen in dakdragers op langsdragers,
zodat jij je spullen direct kunt vervoeren zonder een nieuwe set te hoeven kopen.

Zeer clever inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik rij best eens af en toe in een Dacia, en voor de prijs is het prachtig, maar er is ook echt wel een verschil. 

Net filmpje gekeken:  28.500 euro voor een faab met kleiner kofferbakje en minder mooie koppelcurve.....  Net zoveel pk en koppel, maar hij verzint er toch een halve seconde bij op de 0-100.......  Geen combi beschikbaar.....   Ik betaalde 18.000 en ik wil echt niet ruilen!   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe