Ga naar inhoud

Net binnen


Filos
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vorige week een Yeti 1.2 TSi uit 2011 gekocht en meteen naar Skoda-groepen gezocht. Ik hoop veel van jullie te leren, ik zal mijn best doen om, waar nodig, mijn bijdrage te leveren. Het is mijn eerste Skoda, hiervoor heb ik van alles gereden, maar de eerste indrukken van de Yeti zijn goed.

Groeten allemaal, 

Filos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom Filos
En welke uitvoering heb je aangeschaft van de 1,2TSI ?
En mocht hetde Ambition versie wezen dan kun je hier op forum zeker lezen wat er dan nog met VCDS (VAGCOM) is aan te zetten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zeker tevreden! De Yeti voelt "stevig" aan, stuurt strak en is verrassend snel voor een 1.2 motor. Beter dan de 1.4 Honda Jazz waar ik afscheid van heb genomen. Het gekke is dat de Skoda Yeti nooit in mijn verlanglijst voorkwam...nu zie ik ze overal, bekend verschijnsel... Nu ben ik allerlei informatie aan het zoeken, kopen, downloaden en studeren. Mijn navigatie systeem heb ik uitgerust met de laatste kaarten (RNS 310 v.12), 4 all season banden van Michelin gekocht en laten monteren, embleem van de versnellingspook vervangen. Klaar voor de komende tijd, het is buiten te koud om van alles aan de auto te onderzoeken en te verbeteren, ik wacht op hogere temperaturen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe