Ga naar inhoud

Nieuwe 308!!


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat ze jullie niet met de E uitvoering laten rijden....
Het voorbeeld geven, eigen ervaringen aan klant kunnen ventileren
Beetje gemiste kans van je werkgever

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, EdK zei:

Dat ze jullie niet met de E uitvoering laten rijden....
Het voorbeeld geven, eigen ervaringen aan klant kunnen ventileren
Beetje gemiste kans van je werkgever

Er zijn al genoeg demo's bij ons die elektrisch rijden. Deze PHEV kan 45 km elektrisch wat eigenlijk ook prima is voor veel mensen. Gelukkig kun je vaak stekkeren en dan weer terug rijden dus woon-werk verkeer kan elektrisch als je op 40 km van je werk woont. En wil je lekker ouderwets knallen dan kan dat ook zonder gelijk te moeten stekkeren.

Prima oplossing dus voor veel rijders!

Want zolang er nog geen actieradius is in een elektrische auto zoals een ouderwetse diesel blijf je de PHEV wel houden nog, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wel dat die lijnen minder te zien zijn maar het is wel een van de meest verkochte kleuren. En om het leuk te houden: groen metallic is standaard op de 308!

EF00A30A-7F7C-42D0-BA7E-81F2FAA3FA66.jpeg

Oranje metallic is standaard op de 2008

Geel metallic is standaard op de 208

Blauw metallic gratis op de 3008

Rood metallic tenslotte voor noppes op de 508

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde al reageren dat je nieuwe demo knap zwart is uitgevallen. Dat logo ziet er wel aardig uit, maar de leeuw haal ik er niet meer uit, net zoals bij de allernieuwste versies van het Skoda-logo het origineel bijna niet meer te herkennen is, maar volgens mij is dat bij automerken een beetje hetzelfde als met biermerken. Op een gegeven moment vindt de marketing dat het logo gerestyled moet worden, dat gebeurt dan een paar keer achter elkaar tot de herkenbaarheid verdwijnt, en dan beweegt men weer terug naar het oorspronkelijke logo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, VAG-man zei:

Doe mij maar geel of oranje metallic op de 308. Ik ben benieuwd of je daar een foto van kan krijgen.

Gaat niet lukken op de huidige serie.

 

1 uur geleden, Cordoba zei:

Ik wilde al reageren dat je nieuwe demo knap zwart is uitgevallen. Dat logo ziet er wel aardig uit, maar de leeuw haal ik er niet meer uit, net zoals bij de allernieuwste versies van het Skoda-logo het origineel bijna niet meer te herkennen is, maar volgens mij is dat bij automerken een beetje hetzelfde als met biermerken. Op een gegeven moment vindt de marketing dat het logo gerestyled moet worden, dat gebeurt dan een paar keer achter elkaar tot de herkenbaarheid verdwijnt, en dan beweegt men weer terug naar het oorspronkelijke logo.

Als MKT iets aangeeft volgen we blindelings. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Rosinfield zei:

Doelde @MarcoO2 niet louter op het logo?

Denk het ook want met de 308 zelf is niets aan de hand. Nieuw logo is altijd wennen, zeker voor Peugeot mensen zelf. 

24 minuten geleden, EdK zei:

niet eens mooi ??   😂

Zeker mooi! Ik zou zo de Yeti inruilen op een Duster als de inruilprijs fenomenaal is! 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Wasmachineman zei:

Zeker mooi! Ik zou zo de Yeti inruilen op een Duster als de inruilprijs fenomenaal is! 😂

Haha, grappig. Dit soort sprookjes. 😬

 

Zeker met de stijgende energieprijzen worden fors verbruikende auto's alleen maar minder waard.

Ook hier weer iemand die z'n zes cilinder zuipschuit weg doet:

https://www.skodaforum.nl/forum/i/kaner-vw-cc-3-6.42755/page-12#post-957022

 

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Captain Hook zei:

Zeker met de stijgende energieprijzen worden fors verbruikende auto's alleen maar minder waard.

Ook hier weer iemand die z'n zes cilinder zuipschuit weg doet:

https://www.skodaforum.nl/forum/i/kaner-vw-cc-3-6.42755/page-12#post-957022

Mooi, je eigen label op een verhaal plakken 😄 want @Kanerrwilde z'n auto van begin af aan na een jaar wegdoen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, MarcoO2 zei:

Mooi, je eigen label op een verhaal plakken

Uiteraard!

"Vooral nu de benzine prijzen al voorbij de 2 euro zijn is het onnodig om zo een dure auto voor de deur te hebben gezien ik plannen heb waar het geld ook hard voor nodig is. "

zegt de berijder van die V6... 😉

 

48 minuten geleden, Wasmachineman zei:

Die zuipschuit moeten we koesteren!! 

Allemaal leuk & aardig, maar het moet nog wel te betalen blijven...

Een stilstaande V6 is een beetje zinloos. 🤑

Maar toegegeven; het is wel een bijzonder dure versiering voor een parkeerplek.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe