Ga naar inhoud

I did it again…


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met de Peus en de nieuwe baan, zelf ook een New 308 gehad van 2014, fantastische auto's! En de nieuwere zijn echt schitterende bolides geworden🙏🏻

aangepast door JeSko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, CaseyBasey zei:

Tjonge! Nou, gefeliciteerd maar weer!

Bedankt @CaseyBasey houd je het aantal werkgevers van mij nog een beetje bij? 😂

1 uur terug, JeSko zei:

Gefeliciteerd met de Peus en de nieuwe baan, zelf ook een New 308 gehad van 2014, fantastische auto's! En de nieuwere zijn echt schitterende bolides geworden🙏🏻

Bedankt @JeSko en je hebt gelijk: huidige generatie Peugeots zijn onderdeel van een mooie lijn! 

Ik heb 4 x Peugeot mogen leasen. Onder andere een 308, 508 hybrid4 en nu de 5008 recent maar die heb ik ingeleverd. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @Cordobaen een Citroën mag ook maar mijn voorkeur gaat uit naar Peugeot. 😇

En een Skoda is eigenlijk mijn nummer 1 merk natuurlijk maar dan moet ik bij de “buren” gaan werken op de autoboulevard en die zijn niet lid van Van Mossel dus helaas voor hun…😜

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft van Mossel ook wel Vagdealerschappen, maar dan waarschijnlijk in een andere regio, ik dacht ergens omgeving Boxtel/Den Bosch dat ze daar wel Vag verkopen.

Edit: ik zie dat het Waalwijk en Tilburg moet zijn, dus de andere kant van Brabant.

aangepast door Cordoba
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Frank... En iedere keer zegt 'ie dat HET baantje gevonden heeft... Tuurlijk... 😀

Wel knap dat je iedere keer weer zo snel iets nieuws vindt.

 

Mag je nu geen Stellantis auto uitzoeken?

 

Word je nu gewoon autoverkoper Frank? Maar in de autobusiness gaat het toch ook niet echt florissant?

aangepast door Captain Hook
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn verkooporganisaties die wel goed draaien zoals Van Mossel. Ik ken ze vanwege onderhoud en de vestigings directeur ken ik zelfs al bijna 10 jaar toen ik die hybride 508 had in 2013.

Het gevoel is wederom goed en daar gaat het om. 

Ik mag een Stellantis auto inderdaad. Peugeot dus in dit geval.

9 uren geleden, Rosinfield zei:

Gefeliciteerd Frank! Zou bijna zeggen dat het langdradig wordt 😉

Bedankt Menno! 

3 uren geleden, Captain Hook zei:

Wel knap dat je iedere keer weer zo snel iets nieuws vindt.

Bedankt Erik. Er zijn aardig wat vacatures op mij afgevuurd hoor in de afgelopen maand juli. Ik wil iets doen nu wat ik heel leuk vind en auto’s vind ik inderdaad erg leuk. Dakbedekking is saaaaai! 

3 uren geleden, Captain Hook zei:Word je nu gewoon autoverkoper Frank? 

Yep

Gewoon autoverkoper…

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, VAG-man zei:

Gefeliciteerd Frank. Veel plezier met je nieuwe baan.

Thanks!!

14 minuten geleden, NakHarry zei:

Gefeliciteerd Frank:proost:

 

Bij ons om de hoek komt ook een mega van Mossel vestiging uit de grond (Mercedes Benz).  Ik denk dat ze ondertussen wel de grootste en snelst groeiende verkooporganisatie van automobielen is in Nederland zijn. Jammer dat je geen Skoda's gaat verkopen, had je een groot klantenpotentieel achter de hand gehad😆

Thanks!
Misschien groei ik ooit nog door naar Skoda verkoper? 😂

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweerrrrr een andere werkgever..?

Maak je nou telkens ruzie met de directie....?

Word weer tijd voor Miele....

Daar heb je toen je record tijd gemaakt volgens mij..

aangepast door EdK
Typo
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, EdK zei:

Alweerrrrr een andere werkgever..?

Maak je nou telkens ruzie met de directie....?

Word weer tijd voor Miele....

Daar heb je toen je record tijd gemaakt volgens mij..

Ben je jaloers? Dat jij nog bij die slavendrijvers blijft! 😂

Miele heb ik nooit gewerkt en gaat nooit gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe